{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.054 visninger | Oprettet:

Helge P
Helge P
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 23

Famile motorbåd bayliner/sea ray etc. Hvilken båd?? Køb {{forumTopicSubject}}

Hej Drenge..

Jeg elsker biler, og går meget op i biler, og tror ikke at bådverdenen står i stor kontrast til denne...
Jeg skal ud og finde en båd til familien Max. 80.000, og mine krav er egentligt bare, at mine knægt på 2,5, kan komme væk fra solen, hvis han har brug for dette.
Så gerne en lille kahytte..
Indenbords over 140hk
Gerne over 19 fod
Og så ny som muligt..

Så hvad skal jeg holde mig fra ( model, årgang), og er der nogle anbefalinger, såsom finde en ferskvandkølet båd, har jeg læst, men må den godt sejle i saltvand? Tænker på om den har en anden køling!!

Jeg ved ikke hvor mange indlæg der er med dette emne, men jeg vil side stor pris, hvis i kunne komme med en brainstorm, så jeg har noget at gå efter;-)

Håber i vil tage jer lidt tid, og hjælpe mig lidt undervejs, evt. Hvis i har en båd til salg!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Wc afløb 500 kr.
  • Fastmontere opvaskemaskine 900 kr.
  • Opvaskemaskine lækker vand 1.378 kr.
  • Klippe hæk 1.000 kr.
  • Fjerne 2 paller med tegl 1.000 kr.
  • Lampe blinker og kan ikke slukke 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Famile motorbåd bayliner/sea ray etc. Hvilken båd?? Køb
  • #1   1. mar 2014 med hensyn til at motoren er ferskvandskølet, menes der bare at det er et lukket system, som så bliver afkølet med saltvand..

Fordelen ved dette er at kølevands temperaturen er højere 80-85 grader, i stedet for saltyvandskøling som er omkring 55 grader..

• #2   1. mar 2014 Hvis jeg skulle købe en båd i det prisleje og som lever op til dine krav, ville jeg kigge efter noget Bayliner eller Campion, fx http://www.dba.dk/campion-615-vri-cuddy-cabin/id-92688473/

... Men det gælder om, at du finder noget pænt og velholdt. Når du har fundet noget, du vil købe, så få en bådmekanikertype med ud og tjekke den igennem.

Og ja, de gamle Baylinere har et dårligt ry, men har selv haft en fra slutfirserne, som spillede, så de findes.

• #3   1. mar 2014 Maxum 21 kanon båd... smiley

• #4   2. mar 2014 Du skal bare købe min. Så let er det :).
    Har får du godt nok meget skiv for relativ små penge. Maxum er ikke en dårlig båd, desværre er den ikke helt ung længere, men super til de dejlige stunder på vandet.

Hvis du vil have en trailerbåd, hvad kan du trække med din bil?

Eller er det jo meget individuelt hvad man foretrækker, men Personligt foretrækker jeg (som det fremgår) klart indebådmotor og helst med ferskvandakøling. Dog er det ikke altafgørende hvis det er en trailerbåd. Da motoren kan skylles igennem efter brug.

Held og lykke med projektet. smiley

• Helge P
    Helge P Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 23
    #5   4. mar 2014 Tak for alt jeres info, og tilbud, men det er ikke det jeg er efter....
    Jeg laver et nyt indlæg, for at få hjælp af jer til at vurdere en båd for mig, så jeg ikke kommer til at smide for mange penge efter herligheden;-)

Kommentér på:
Famile motorbåd bayliner/sea ray etc. Hvilken båd?? Køb

Annonce