{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.203 visninger | Oprettet:

Membran sejldrev {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Står virkelig i et dilemma lige nu !

Jeg har haft en ude og kigge på min membran idag sejldrevet, da jeg kunne se der lå vand omkring og skidt og det så lidt mærkeligt ud. Han siger så det ville være en meget god ide at få den skiftet. Da han mener den ikke er god mere

Nu har jeg læst så meget på nettet om denne membran, skal man få den skiftet eller er der en måde man kan se 100 procent om den er skadet og fejler noget. Eller skal man bare få den skiftet og så være på den sikker side smiley ?

Mange steder står der jo på nettet at denne membran kan holde ja mange mange år. Er lidt forvirret smiley


Kommentarer på:  Membran sejldrev
  • #1   7. mar 2014 . hvad koster en ny ring og kan du selv skifte den, det er jo tros alt din egen samt familiens sikkerhed det drejer sig om hvis den begynder at lække

  • #2   7. mar 2014 Det burde da kunne ses hvis den er defekt! Enten indefra eller udefra! Medmindre den ligger i vandet.. Hvis den ikke har sluppet og ikke ser mør ud så kan jeg ikke se den skulle fejle noget.. Men er du i det mindste i tvivl så skift den !!

  • #3   7. mar 2014 Ingen tvivl nu var lige ude og kigge igen ordentligt efter med en lygte. Man kan tydelig se den tidligere ejer har prøvet at smører silikone på da den ene side er fyldt op med gennemsigtig silikone så den skal nok skiftes smiley det da godt jeg fik båden. Billigt og den er ellers i super stand smiley tak for jeres svar smiley

  • #4   8. mar 2014 en utæt membran er ikke lykken ude i "suppen"....Ny på, hvis du er i tvivl.
    Er det en Volvo Penta kan du med fordel henvende dig til BM MARINE SERVICE, tlf. 56 66 09 18. De har faste priser på udskiftning af membranen...


Kommentér på:
Membran sejldrev

Annonce