{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afslibning af bundmalling hjælp
  • #1   20. mar 2014 Skraber eller sandblæsning.

• #2   20. mar 2014 Du kan bruge malings fjerner og højtryksrenser. det brugte jeg , til at fjerne bundmalingen på min jolle og der var mellem 4 og 6 lag . Brugte malingsfjerner af 2 omgange og dækkede det til med plastik natten over og derefter højtryksrenser , resten måtte slibes væk ! smiley

• #3   20. mar 2014 skraber det af... et større arb men altid et super resultat..

• #4   21. mar 2014 Gør som Steen B har skrevet her
    Jeg fjernede bundmalingen på min sims super for mange år siden
    Jeg brugte noget grafitifjerner og en vandslange og det var rimelig nemt
    Jeg smurte det bare på og lod det sidde i 10 minutter og vaskede derefter bundmalingen af og gentog processen nogle gange der findes også et produkt der hedder bums som sikkert også kan bruges.
    Det der med at SKRABE det af bliver noget lort for du vil ikke kunne undgå at lave fede ridser som kommer ind i glasfiberen og SÅ skal den OGSÅ have en gang topcoat
    MVH Hasse

• #5   21. mar 2014 sidder grafittifjerner og nitromors samt bums gør gelcoten blød og øger risikoen for osmose med tiden... det opløser også hærderen i gelcoten det kan godt være det er nemt men i det lidt længere løb en meget meget dur løsning...

• #6   22. mar 2014 Hej Martin B
    Sjovt nok at du siger det for jeg fik båden hel om lakeret med autolak året efter og båden ser stadig god og sund ud og jeg tror ikke på at en færdighærdet gelcoat kan opløses for graffiiti fjerneren skal jo ikke sidde der i flere dage ????men selvfølgelig kan bundmalingen da SLIBES af men dette skal gøres meget forsigtigt for ikke at slibe igennem gelcoaten men at SKRABE det af er da helt sikkert en MEGET dårlig ide` da risikoen for at lave en fed ridse er stor hvor imod hvis bundmalingen bliver vasket og skyllet af bliver resultatet en fin glat og ren bund

• #7   22. mar 2014 Pas på med at skrabe , den kan hurtigt lave dybe ridser , som Hasse N siger !!!

• #8   22. mar 2014 Fuck nu de ridser.
    Det er alligevel printeren der gør den fugttæt.
    Mig bekendt kan alverdens mirakelmidler ikke opløse en god to komponent primer.

• #9   22. mar 2014 ja gider heller ikke blive ved... ak kævle har sagt hvad jeg vil og ved noget om det da jeg har ejet firmaet A4narine i sin tid men hvis folk ikke vil høre må de føle.....
    over and out

Kommentér på:
Afslibning af bundmalling hjælp

Annonce