{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.939 visninger | Oprettet:

Uttern 566 mc {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er blevet den heldige ejer af en uttern 566 mc. Flere steder på nette har jeg læst. at der kan redes op til 2 sove pladser. Så nu er mit spørgsmål, om der er nogle her inde der selv har eller kender nogen der har samme båd. Og eventuelt ligger inde med nogle billeder af det. Kan ikke selv lige hitte ud af om der skal bruges nogle ekstra plader, eller om det skulle kunde lade sig gøre med det der er i båden. Eller måske en bruger manual til båden. På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uttern 566 mc
  • hans H
    hans H Tilmeldt:
    jun 2019

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 197
    #1   1. sep 2019 der burde være en plade til at ligge i "hullet" mellem styrestol og sofa, men ikke alle er leveret med den. min nabo havde en Ørnvik 566 mc, stort set magen til og da lavede han selv en plade, da den manglede, så er det lige om du mangler ekstra puder også.. håber du forstår hvad jeg mener.. smiley

• #2   1. sep 2019 Tak for svar, tænkte nok der manglede noget. Hvis du stadig snakker med din nobo, må du da gerne høre om han har et billede eller to. Ikke noget hanst værk bare hvis du lige møder ham. På forhånd tak

• hans H
    hans H Tilmeldt:
    jun 2019

#3   1. sep 2019 snakker med ham hver dag(du ved øl over hækken), men han solgte båden sidste år, men tjekker om han har nogle billeder eller en tegning af pladen.. han fik nogle mål fra en anden ørnvik ejer.

• #4   2. sep 2019 Det kunne være fedt, og tak for det 🍻👍🏻

• hans H
    hans H Tilmeldt:
    jun 2019

#5   2. sep 2019 har lige snakket med ham , men umiddelbart mener han ikke han har gemt tegningen (han kigger), billeder er ikke noget værd da der ikke er nogle med pladen monteret..
    han fik lavet ekstra puder/madras da der manglede i hans, han mente det var ekstra udstyr, puder og plade altså.

men prøv selv og lav nogle mål og så lav dem på noget pap og se hvordan det kan blive..

• #6   2. sep 2019 Bare i orden, og tak fordi du prøvede😀

Kommentér på:
Uttern 566 mc

Annonce