{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.897 visninger | Oprettet:

claus O
claus O
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Speedbådscertifikat - navigationslys? {{forumTopicSubject}}

Sidder og læser det teori der hører til speedbådscertifikatet og har læst sektionen med lanterneføring igennem et par gange. Det er EKSTREMT svært bare at huske en smule af det. Kan det passe at man skal kunne dem alle sammen uden ad for at bestå den prøve? Det er enormt forvirrende?

Det er ikke fordi jeg ikke vil lære det, men det er godt nok svært må jeg sige - særligt hvis tågesignalerne også skal sidde på rygraden!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klip af buske og hæk 2.000 kr.
  • Dørhåndtag 650 kr.
  • Installere vaskemaskine 500 kr.
  • Fix the leg of my bed 500 kr.
  • Fastsættelse af gelænder 500 kr.
  • Slå græs 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Speedbådscertifikat - navigationslys?
  • #2   3. apr 2014 Tag det helt roligt.. Du har ret det kan være svært med de lys, men speedbåds certifikat går ikke så meget op i det..

• claus O
    claus O Tilmeldt:
    mar 2014

#3   3. apr 2014 Men bliver man ikke testet i det til prøven?

• #4   3. apr 2014 Da jeg tog speedbådskørekort kom jeg næsten direkte fra en bytur og havde næsten ikke sovet.. Jeg så instruktionsvideoen 1 gang og fik undervisning på dagen og der bestod jeg UDEN problemer, så jeg tror ikke du skal være så nervøs.

• claus O
    claus O Tilmeldt:
    mar 2014

#5   3. apr 2014 Nåh da - jeg troede man skulle op til en prøve og demonstrere hele pensum smiley

Det lyder ekstremt afslappet må jeg sige. Hvad beder den prøvesagkyndige så om at man gør??

• #6   4. apr 2014 Du skal også op til en prøve, men det er en multiple-choice prøve, hvor du har 3 svarmuligheder på et spørgsmål, og så skal du sætte et kryds. Vi gennemgik hele det pensum som prøven repræsenterer inden vi fik prøven udleveret. NU ved jeg ikke hvor du tager det, men det var meget stille og roligt der hvor jeg tog det sidste sommer. Udover det skal du selvfølgelig ud og sejle en tur, hvor du viser at du kan finde ud af at håndtere båden på sikker vis.
    Desto bedre du er forberedt desto nemmere gør du det selvfølgelig for dig selv, men hvis du kigger undervisningsvideoen igennem et par gange, så vil jeg sige du er godt med, hvis der altså er inkluderet teoriundervisning på dagen i det kursus du har tilmeldt dig smiley

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #7   4. apr 2014 Det var heller ik særlig svært da jeg var oppe, jeg havde heller ik forberedt mig på nogen måde. Men det er meget forskelligt fra sted til sted hvordan det foregår, da der ingen faste retningslinier er ang. hvordan en prøve skal foregå.

Kommentér på:
Speedbådscertifikat - navigationslys?

Annonce