{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Båd
  • #2   30. apr 2014 Pedro 17

  • #3   30. apr 2014 For sent hehe smiley

  • Claus S
    Claus S Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #4   30. apr 2014 hej thomas. forstår ikke helt din kommentar? Er Pedro 17 ikke med sejl…
    ps jeg er jo lidt ny i branchen


  • #5   30. apr 2014 Jo Pedro 17 er en sejlbåds, det har din også været inden den blev bygget om.

  • Claus S
    Claus S Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #6   1. maj 2014 mange tak morten smiley

  • Claus S
    Claus S Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #7   1. maj 2014 det er endnu ikke min men overvejer at købe. er det et problem og hvad skal den koste? påhængsmotor er kaput

  • Claus S
    Claus S Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #8   1. maj 2014 jeg ønsker en båd jeg kan fiske fra og med lille kahyt men som samtidig kan skyde 15-20 knob med en 10-15 hk påhængsmotor.

  • #9   1. maj 2014 Det der som sådan ikke noget problem i, men du skal være opmærksom på det ikke er en planende båd, da skrog faconen er mere deplecement agtig på en sejlbåd, hækken er heller ikke bygget til en tung og kraftig motor. En motorbåd vil typisk have en styreplads med pladse til stol og ben, i en Pedro er der tradionelt sejlbådscockpit, så selv om der er lavet styring med rat, vel du stadig sidde lidt sjovt. Men det kommer an på hvad dit behov er, sikkerhedsmæssigt er du ikke stillede ringere og du kan sikkert holde drift udgifter og køb på et særdeles rimeligt nivean.

    15 - 20 knob vil du ikke kunne sejle i den båd, nok nærmere max 8.

    Syntes ikke man skal give mere end max 10.000 for sådan et sæt når motor er defekt og der er tale om en sejlbåd der er bygget om.


  • Claus S
    Claus S Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #10   1. maj 2014 jeg takker for din mening Morten. Det er et stort marked når man er ny. (sejlet i 20 år som gast på Maxi 99) leder efter egen flytbar (trailer) fiskebåd med mulighed for at komme fra A-B lidt hurtigere end 6-8 knob

  • Claus S
    Claus S Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #11   1. maj 2014 Hej Morten. Jeg har set at der findes 2 udgaver af Pedro 17 en med og en uden sejl. hjemmeside fra england, og der er intet der afslører evt tidligere mastehul på toppen. hvad tænker du om det?
    mvh claus


  • #12   1. maj 2014 Du kan godt have ret i der måske er lavet 2 udgaver, har selv set flere der har bygget dem om til ren motorbåd, eller det har jeg troede. Er der ikke noget beslag til masten kunne noget jo tyde på der er tale om en motorbåd, men masten går ikke igennem ruffen, og beslaget kan være erstattet af fx. En lanternemast eller spor efter det kan være spartlet. Er der tale om en tidligere sejlbåd, burde der være en stang i kahytten lige under der hvor masten skulle stå, er den der ikke har det nok ikke været en sejlbåd.

    Den afbillede Pedro, har dog en slags kølplade i siderne dette er jeg ikke sikker man ville lave på en motorbåd. Det bliver heller aldrig en hurtig sejler den facon på bunden. Hvis der er ejere her i galleriet kan du jo prøve at kontakte dem, måske de kan give bedre svar.


  • #13   2. maj 2014 den er magen til min.... en sejlbåd der er lavet om. hvis du fjerner pladen ved hækken som motore er spændt fast på vil du se div huller fra den var sejlbåd.... min sejler ikke hurtigere end 12-15 km/t og den kan ikke sejle hurtigere uanset hvad. min far havde en magen til for år tilbage og det vi har erfaret er at man skal lægge ca 50 kg i snuden af den for ellers "skubber" den vandet i stedet for at glide gennem det. en sød lille båd og jeg gav 20.000 kr for min med trailer....

  • mads b
    mads b Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 2 Svar: 47
    #14   2. maj 2014 Hej
    Jeg har en crescent 465 med vindspejl, kaleche og 20 hk motor med elstart. Der er redningsveste og alt tilbehør. Kunne det have din interesse? Vil gerne sælge da jeg har købt anden båd.
    Mvh
    Mads
    22 84 19 55


  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 181
    #16   17. jun 2014 Erling der står da ingen steder at han har købt den?

Kommentér på:
Båd

Annonce