1.280 visninger
|
Oprettet:
wakeboard med 25 hk´, 16 fods quicksilver? muligt? {{forumTopicSubject}}
overvejer at købe denne quicksilver 420, 16 fodsbåd, med 25 hk, vil høre om det er muligt at have wakeboard efter denne båd, eller den er for sløv, eller om man kan tune den motor der er på? jeg har nemlig ikke speedbådscertifikat
mar 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Både: 1 Emner: 1 Svar: 11
mar 2013
Følger: 10 Følgere: 9 Både: 1 Emner: 21 Svar: 284
mar 2013
Følger: 10 Følgere: 9 Både: 1 Emner: 21 Svar: 284
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 4 Både: 2 Emner: 24 Svar: 137
sep 2005
Følger: 27 Følgere: 24 Både: 6 Emner: 85 Svar: 1.898
Fordi hans båd ikke kræver et speedbådskørekort.
Men derfor er det dog stadig en god ide at tage det.
feb 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 3
aug 2005
Følger: 7 Følgere: 9 Både: 5 Emner: 26 Svar: 872
maj 2012
Følger: 12 Følgere: 14 Emner: 15 Svar: 795
Den er ikke meget værd, i den form der er gældende nu.
Det er ultra-nemt at tage, og det er nærmest umuligt at dumpe, selv ved meget store fejl i både den teoretiske og pratiske prøve, da jeg tog kortet, var der en der sejlede den dukke over, der skulle forstille at være "manden over bord" og hun sejlede også meget hårdt ind i boldværket, da hun skulle ligge båden til, og hun var meget dårlig i det hele taget til at håndtere båden, men til alles overraskelse, også hende selv, så bestod hun..
Hele sagen med speedbådskørekort, var en paniklov på et meget omtalt uheld med en speedbåd, hvor en politmand var offer, og som der blev blæst vildt op af pressen, så den dengang siddede regering, hastede en lov igennem, for at lukke munden på den kritiske presse..
Jeg finder ikke det ikke dumt, at skulle have et kørekort til speedbåde, eller andre både, overhovedet ikke, der skulle blot være væsentlig mere udførlig og kompetent undervisning, samt en skrappere teoretisk og praktisk prøve.
Som der er nu, er det alt for let, men der er så bare min mening, og jeg er sikker på, at mange syntes det modsatte...
Så til dig Laust W. Klø bare på, du skal virkligt dumme dig, for at dumpe, og flere steder, giver de beståelsgaranti......
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 4 Både: 2 Emner: 24 Svar: 137
idag er det vil kun for at have en der kan tage ansvaret hvis der skar noget, og det er vil også ok, men der er mange fjolser der har disse kort og som så ikke ved hvad de laver, og så er der dem som ved hvad de laver, men ikke har kortet.God dag... vi glæder os til pinsen....
wakeboard med 25 hk´, 16 fods quicksilver? muligt?