{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

kris p
kris p
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

Yamaha 650 SN - Jetski {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg står og leder efter en jetski til fornuftig pris, da det er meget begrænset hvor meget vi kommer til at bruge den(sommerperioden).
Jeg/vi har aldrig prøvet jetski før, så vi ønsker lidt sjov til sommeren.

Jeg har kigget på denne:
http://www.dba.dk/jetski--vandscooter--jet-ski/id-1008072401/

Jeg vil høre hvad jer jetski eksperter siger om den. Det skal dog siges at jetskien er fra 94 og motoren er blevet total renoveret for 2 år siden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte rem på klippebord på Stiga Tornado 2098 H SDST 98 Hydro 1.000 kr.
  • Afhentning og bortkørsel af mindre jordbunke 3.000 kr.
  • Nedtagning af radiatorer 1.000 kr.
  • Ophængning lampe 900 kr.
  • Hænge lampe op (2 i 1) (se foto) + hænge 2 billeder op + hylde + 2 spejle 700 kr.
  • No hot water from the tap. 1.999 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha 650 SN - Jetski
  • #1   5. jun 2014 jeg synes at det er for dyrt, jeg har lige solgt en kawa 650, til 7500 kr.

• kris p
    kris p Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #2   5. jun 2014 Udover du synes den er for dyr. Hvordan er jetskien ellers? Noget man skal være særligt opmærksom på osv?

• #3   5. jun 2014 det er en ok ski, den er ikke lige så stabil i skroget som en kawa sx 650.
    Du skal tjekke regninger for renovering, regn med at folk som udgangspunkt snyder med dette,. Tjek kompretion den skal ligge på ca 150 psi med åben gas spjæld, tjek impel og wearring i drevet for sten mærker,
    Lyt til om lejer rumler meget når motoren kører, det kan selvfølgelig være svært at høre, men hvis man lytter efter kan man sagtens høre om de er rimelig ok.
    brug din sunde fornuft og påregn at du hurtigt kan bruge x antal kr i tun, hvis du finder den for langsom

Kommentér på:
Yamaha 650 SN - Jetski

Annonce