{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.177 visninger | Oprettet:

Opspartling af båd {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg har købt en båd der har været angrebet af osmose. Den tidligere ejer har fået båden sand/glas blæst og den er blevet vasket og tørret efter alle kunstens regler så den del af problemet burde være ok!.

Nu er det kommet så vidt at båden skal spartles op efter sandblæsningen og så er det jeg vil høre om der er nogen der kan fortælle mig om båden skal fuldspartles, som jeg er begyndt på, eller det er ”nok” af spartle de fordybninger og ujævnheder der er i fiberen?

Jeg er begyndt at spartle med 2 komp. Epoxy Spartel fra Biltema. Er det godt nok?

Billedet viser forhåbentlig hvad jeg mener…

Mvh Benny


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Opspartling af båd
  • kjeld K
    kjeld K Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #1   12. jun 2014 Hej prøv at læs den lille søstærke, du kan Google det den har hjælpe mig
    Rigtig meget
    Mvh Kjeld


  • #4   13. jun 2014 Den er mange steder slebet helt ned til fiberen, så der bør vel komme en eller anden form for spartel på til udjævning af huller og buler.
    Jeg har flere steder hørt godt om Biltema's Epoxy spartel så det var derfor jeg valgte det ?!?.


  • #6   13. jun 2014 Hmmm - Jens s Det lyder som en rigtig god plan. Må nok hellere stoppe alt det spartling og se lidt mere på din fremgangsmåde. Tak for hjælpen smiley


Kommentér på:
Opspartling af båd

Annonce