{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

vandski kroge {{forumTopicSubject}}

hej
nu er det sådan jeg skal ha nogle vandski kroge på min båd jeg har snakket med den der har stået på vand ski i 10 år, og min båd forhandler. den ene siger jeg skal bruge dem man også bruger til og fortøjer i, de sedder oppe på kanten at båden, og den anden siger jeg skal bruge 2 u-bolte der sedder nede i vand over falden de skal også bruges til wakebord hvor man jo skal bruge hæk bøjlen. Hvad skal jeg gøre??
Ind til nu har jeg bare brugt dem man også bruger til og fortøjer i men der næsten ingen hæk bølge og den har næsen højt oppe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vandski kroge
  • #1   29. sep 2006 Brug de to u bøjler, de holder bedre.. den lille afstand der imellem bøjlerne og fortøjningerne har intet at sige i forhold til bølgen. dog gælder det om at have trækket så højt så muligt når du står wakeboard. ellers lav et tårn...

• #2   29. sep 2006 Det høje træk giver et bedre løft når du hopper på waken, jo lavere træk , jo mere træk ned af.. har selv tårn på og der er stor forskel...

• #3   29. sep 2006 Og lige en mere... du får ikke en høj bølge af at trimme næsen op.. ikke noget der kan bruges til noget, det er bedre med noget jævnt fordelt vægt i båden ,så flytter den mere vand = større wake....

• #4   29. sep 2006 Så du siger altså at men jeg skal bruge dem til fortøjer i også skal vægten frem i båden. Eller hva??

• #5   29. sep 2006 ja det er ikke helt dumt.... og så lad være med at trim den så hårdt... linen til wakeboard er heller ikke så lang som når man står på ski.....jeg går og overvejer at lave en vandskistang til min båd for at få mere løft(ved godt et tower er bedre men ikke på min båd

• #6   29. sep 2006 ja brug bare fortøjningerne til wakeboard da de sidder øverst. du skal ikke flytte vægten frem i båden men laste den jævnt, jo tungere jo bedre.

Prøv så at sejle med den fart i nu trækker med ,og så prøv at trim den opad mens du holder øje med bølgen,

trim den til der hvor du syntes bølgen er højest, tilpas så din line så du rammer bølgen på det ønskede sted når du skærrer ind over,oftest på det højeste sted.

line længden er individuelt alt efter stil og punkt hvor du vil ramme...

• #7   29. sep 2006 Når ok det vil jeg prøve så. ;p Tak for svarene!!

Kommentér på:
vandski kroge

Annonce