{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Shetland 536 family four forskellige modeller {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har en family four magen til min? Den har højt fribord og siderne ved styrepulten der giver læ, er længere end på de fleste andre 536'ere. Jeg synes ikke jeg møder nogle magen til. Kan det være at nogen her på siden, ligger inde med mål/skabelon og erfaringer mht. til vindspejl, på modellen?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Shetland 536 family four forskellige modeller
  • #2   28. sep 2019 Ved at søge lidt på google, kan man godt finde Shetland 536 som din. Men der er ikke mange af dem. Din har indgang til kabinen som på en Shetland 498, som også har et vindspejl der er rykket lidt frem. Jeg lavede nyt vindspejl til min gamle Shetland 498, samt til min Oldenburg 17 ( denne båd model blev fremstillet af folk fra Shetland Boat fabrikken ). Begge vindspejl blev lavet af en 3mm lexan plade. Shetland 498 vindspejl var nem at gå til, da jeg havde det gamle vindspejl som skabelon. Men på Oldenburg 17 båden, sad der et hjemmelavet tre-delt ultra grimt vindspejl. Så her skulle jeg selv lave skabelonen. Det blev lavet ud af pap. Og da jeg var tilfreds med skabelonen, ja så er det bare stiksaven på lexan-pladen. Er der for kraftige hjørner som vindspejlet skal passe omkring, så former du nemt vindspejlet med en varmepistol. Begge ovenstående vindspejl kan du se under min profil.

Kommentér på:
Shetland 536 family four forskellige modeller

Annonce