straf ved overtrædelse hastighed i fredningsområde {{forumTopicSubject}}
Jeg er lige blevet gjort opmærksom på, at et sted hvor jeg troede der var fri hastighed, i virkeligheden er en fredningszone med max 5 knob.
Nu var jeg heldig at det var en bruger herinde og ikke Laurits betjent, der gjorde mig opmærksom på det.
Men hvad er straffen egentligt for at overskride en frednings bestemmelse mht hastighed ??? er der nogen der ved/har prøvet noget lign.
jeg er næsten ligeglad med teori/gætværk men er der nogen herinde der har fået bøde for den slags ??
det område hvor jeg har overtrådt fredningsbestemmelsen er ikke skiltet (tværtimod, er der skiltet med en højere hastighed på noget af strækningen), området er ikke markeret på hverken garmin eller isailor som fredet.
tager i andre og kigger miljøministeriets hjemmeside før i sejler ud
bare for lige at se om der er kommet en ny fredning til?
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 12 Både: 3 Emner: 47 Svar: 216
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 11 Både: 2 Emner: 28 Svar: 240
kalvebodsbroen ? er det den inde ved slusen eller er det motorvejsbroen helt ude ved bugten ?
maj 2009
jul 2010
syntes stadig at det er noget svineri, når der hverken er skiltet eller på anden måde gjort opmærksomt på det.. (ud over måske på en eller anden hjemmeside som ingen kender eller besøger)
mar 2014
Følger: 4 Følgere: 80 Både: 1 Emner: 19 Svar: 1.390
maj 2009
de spurgte ham om han kunne erkende at han havde planet med båden,han sagde ja,da alt andet ville være spild af tid,politiet får altid ret,jeg ved ikke,kan ikke huske,men er der ikke et skilt på bropillerne og er der ikke et skilt nede ved sjællandsbroen ???
jul 2010
det grinagtige er at der skulle være max 5 knob i fredningszonen - men der står 6 på skiltet ud for havnen.
straf ved overtrædelse hastighed i fredningsområde