{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.215 visninger | Oprettet:

straf ved overtrædelse hastighed i fredningsområde {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige blevet gjort opmærksom på, at et sted hvor jeg troede der var fri hastighed, i virkeligheden er en fredningszone med max 5 knob.
Nu var jeg heldig at det var en bruger herinde og ikke Laurits betjent, der gjorde mig opmærksom på det.
Men hvad er straffen egentligt for at overskride en frednings bestemmelse mht hastighed ??? er der nogen der ved/har prøvet noget lign.
jeg er næsten ligeglad med teori/gætværk men er der nogen herinde der har fået bøde for den slags ??

det område hvor jeg har overtrådt fredningsbestemmelsen er ikke skiltet (tværtimod, er der skiltet med en højere hastighed på noget af strækningen), området er ikke markeret på hverken garmin eller isailor som fredet.
tager i andre og kigger miljøministeriets hjemmeside før i sejler ud
bare for lige at se om der er kommet en ny fredning til?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  straf ved overtrædelse hastighed i fredningsområde
  • #3   2. jul 2014 hej søren har lige snakket med en fra vallensbæk havn, som var ude at sejle sankt-hans aften,han var en tur inde i københavnshavn,på vejen hjem ved kalvebodsbroen blev han taget for at sejle for hurtigt,han fik en bøde på 1000kr som er mindste pris for at sejle for stærkt,de tjekket osse speedbådskort,redningsveste og om man havde fået for meget at drikke

• #4   2. jul 2014 hej Torben,
    kalvebodsbroen ? er det den inde ved slusen eller er det motorvejsbroen helt ude ved bugten ?

• #5   2. jul 2014 det er motorvejsbroen helt ude ved bugten

• #6   3. jul 2014 ved du hvor stærkt han sejlede?

syntes stadig at det er noget svineri, når der hverken er skiltet eller på anden måde gjort opmærksomt på det.. (ud over måske på en eller anden hjemmeside som ingen kender eller besøger)

• #7   3. jul 2014 Hvor finder man bestemmelser om hastighedsgrænser? Der er jo ikke skilte ude på åbent vand og det søkort jeg har over lillebælt angiver ikke zoner med begrænsning.

• #8   3. jul 2014 hej søren
    de spurgte ham om han kunne erkende at han havde planet med båden,han sagde ja,da alt andet ville være spild af tid,politiet får altid ret,jeg ved ikke,kan ikke huske,men er der ikke et skilt på bropillerne og er der ikke et skilt nede ved sjællandsbroen ???

• #9   3. jul 2014 hvis der er skilte (foruden ved havnen) så er de opsat inden for de sidste 3 uger.

det grinagtige er at der skulle være max 5 knob i fredningszonen - men der står 6 på skiltet ud for havnen.

Kommentér på:
straf ved overtrædelse hastighed i fredningsområde

Annonce