{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.629 visninger | Oprettet:

Dan F
Dan F
Tilmeldt:
9. jul 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Må ejerforeningen fjerne min båd? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg står i den situation, at jeg har overtaget en båd og dermed en bådplads fra den tidligere ejer, der har fraflyttet området her på Sluseholmen.

Jeg har nu fået at vide, at jeg ikke må overtage hans bådplads, da den skal gå til den næste i ventelisten og har fået en venlig påmindelse, hvor der står, at jeg skal fjerne min båd. Der står på sedlen "Vedr. ulovligt fortøjret båd. Påbud nr. 1" samt en henvisning til standardreglementet for overholdelse af orden i danske lystbådehavne".

Mine spørgsmål er så nu:

1. Hvor mange påbud vil jeg få, før de må flytte min båd for min regning?
2. Hvis jeg flytter båden til en af pladserne uden havnepladsnummer, skal de så give mig nye påbud?

Jeg sætter båden til salg i dag, og håber, at jeg får den skudt afsted ASAP.

Ser frem til at høre fra jer!


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Må ejerforeningen fjerne min båd?
  • #1   9. jul 2014 Vil det ikke være bedre at henvende sig høfligt til ejerforeningen og få en midlertidig lejeaftale i stand i stedet for med det samme at tænke i konflikt og hvor mange advarsler du kan få? Er der pladser uden nummer kunne du måske leje een af dem indtil båden er solgt?

    Nu kommer det jo an på hvilken båd du vil sælge og hvilken pris du sælger til men det er ikke mit indtryk at bådmarkedet p.t er "sælgers marked". Og får du den ikke solgt inden September er det nok en vinteropbevaringsplads du skal se dig om efter.

    Just saying..


  • #2   9. jul 2014 Man kan jo heller ikke bare overtage en bådplads. den skal vel betales for? hvis du bare har købt båden, og ikke pladsen, så syntes jeg du skal rette dig efter henvisningerne fra bestyrelsen, og skynde dig at fjerne båden.


  • #3   9. jul 2014 Få da lige oprettet den annonce så vi kan se hvad det er smiley

  • #4   9. jul 2014 hvad er det for en båd ? Mærke ?

  • Dan F
    Dan F Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   9. jul 2014 Det er en Bayliner Capri

  • Dan F
    Dan F Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   9. jul 2014 Jeg smider den op i aften her på baadgalleri.

    @Per T - det har jeg også tænkt mig - var bare bekymret for om de måtte fjerne min båd i aften for eksempel, for så har jeg meget meget travlt!

    Der kommer en og kigger på den nu her, så måske jeg er heldig at den ryger afsted!


    profilbillede
  • #7   9. jul 2014 Hvad er prisen på båden?

  • Dan F
    Dan F Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #8   9. jul 2014 Hvad skal den koste Kasper?

    Jeg gav 30.000 for den sidste år, og har netop renoveret den for 9.000,-


  • #9   9. jul 2014 Ok

Kommentér på:
Må ejerforeningen fjerne min båd?

Annonce