{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.903 visninger | Oprettet:

Wellcraft Scarab 26 - Bundmaling ??? {{forumTopicSubject}}

Søger lidt hjælp fra folk med kendskab til bundmaling. Jeg har en Wellcraft Scarab 26 som trænger til ny bundmaling - Hvad er det bedste man kan give en båd af netop denne type, som jo er produceret til fart?

Håber der er et par kloge hoveder der som kan hjælpe mig.

Mvh Christian


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Wellcraft Scarab 26 - Bundmaling ???
  • Shrimp S
    Shrimp S Tilmeldt:
    dec 2005

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 14
    #1   11. okt 2006 Vi brugte nu også Hempels "hard racing" (hvid), men er ikke særligt tilfredse med det.

    Både os og flere andre både i havnen som brugte det vik sådan en gul hinde ude på det. Her sidst på sæsonen kan man slet ikke se at det er hvis maling længere....

    Vi forhørte os så hos Hempel, og de fortalte at der ofte kunne komme noget misfarvning i malingen, hvilket også stod skrevet på dåsen(hvilket det gør).

    - Vi har ikke tænkt os at bruge det igen til næste år....


  • #2   12. okt 2006 jeg har rød hard racing extra på bunden af min. den ligger i havn og alt malingen er der endnu har haft den oppe og skylle bunden en enkelt gang i sommers og der var det relativt nemt at spule skidtet af....men sån en scarab er jo ikke en man bare tager op og skyller.....synes du skal forhøre dig på www. b a a d s n a k.dk der er et par gutter der sejler phantoms m.m de må vide noget

  • #3   12. okt 2006 Jeg bruger selv hvid bundmaling på min båd. Og hvid bundmaling er ligesom hvide bukser: de bliver misfarvet.
    Og det vil alle hvide bundmalinger gøre.

    Men en tur med en børste i ny og næ gør underværker.


  • #4   12. okt 2006 OG HVIS DU HAR EN SCARAB SÅ OPRET DEN DA FOR GUDS SKYLD I GALLERIET....VI VIL SE det hedder jo ikke bådgalleri for ingenting

  • #5   13. okt 2006 Tak for de mange svar. Det er bare super.

    Og Steffen M - Jeg vil selvfølgelig godt lægge et par billeder på galleriet.

    Mvh

    Christian


  • #6   14. okt 2006 Så har jeg lagt et par billeder op.

    Mvh Christian


Kommentér på:
Wellcraft Scarab 26 - Bundmaling ???

Annonce