{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.455 visninger | Oprettet:

Sebastian B
Sebastian B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Yamaha pro 50 2-takt motor stjålet {{forumTopicSubject}}

Hej

Min fars båd blev stjålet for nyligt i Rørvig havn/Rørvig. Politiet fandt dog hurtigt båden men uden motor. Det er en Yamaha Pro 50h Autolube 2-takt fra 1996. Hvis nogen ser eller høre noget må de meget gerne kontakte enten mig eller min far Henrik 2900henrik@gmail.com
det er en gammel motor og båd.. forstår sgu ikke hvorfor man vælger at stjæle sådan en gammel sag.
det er et dårligt billed men det er det eneste jeg har smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle bord 300 kr.
  • Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Throw trash 750 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha pro 50 2-takt motor stjålet
  • #1   2. aug 2014 Undskyld jeg siger det, men den er nok på vej mod grænsen, og videre til Polen/Estland

• Sebastian B
    Sebastian B Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   3. aug 2014 tak for dit svar. men kan ikke se ideen i at skære en lås op med batteridreven vinkelsliber for at transportere den til polen. hvis de ville stjæle på den måde hvorfor ikke tage en ny? desuden er rørvig havn ikke særlig stor. (var det bestillings arbejde havde de kigget i større havne) politiet fandt jo båden på en plads tæt på uden motor. tror det er en lokal der havde brug for reservedele.

En Dusør udgives til den der kan komme med informationer om hvad eller hvor den befinder sig.

• #4   4. aug 2014 Her i Nyborg blev det stjålet 3 både, og slæbt over på en nærliggende lille strand, hvorefter motorene blev taget af, og fragtet direkte til Polen.
    Det var en ungdomsskolen, som havde dem, og de havde GPS tracker i...og de motor var fra 90'erne smiley

Kommentér på:
Yamaha pro 50 2-takt motor stjålet

Annonce