{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.590 visninger | Oprettet:

Nikolai M
Nikolai M
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 21

Jolleplads i Kolding fjord {{forumTopicSubject}}

Hej drenge

Jeg skal ud og se på en 16 fods jolle i morgen, den ligger i vandet og er uden trailer. .Jeg kunne godt tænke mig at hvae den liggende i nærheden af kolding. .

Jeg kan finde følgende muligheder

Kolding havn ? men er i tvivl om prisen ? det jeg kan finde er 1680,- om året

Rebæk Bådelaug: ved ikke om de har pladser og hvad det koster

Autrupvig: have den liggende gratis for svej (sidste mulighed)

Nogen der har nogle gode fif eller kender priserne . .det er som sagt kun en jolle . . ?

Samt nogen der kan bekræfte at det er "sikkert" at lade motoren side på hvis den ligger i kolding havn ( 4 hk 4 takter)

mange tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jolleplads i Kolding fjord
  • #1   4. aug 2014 Intet er sikkert nogen steder...
    Men tror ikke der er så mange tyve til en 4 hk...

Kan forstå det skal være på sydsiden? Ellers har vi pladser i lyshøj brolaug.

• #2   4. aug 2014 hej
    jeg kommer selv fra kolding.
    selvom der ikke så tit er tyveri på havnen, så er det altid godt med en lås på motoren.
    Måske der er mulighed for at du kan få den om i åen og ligge gratis. der har jeg haft en båd liggende en gang.

• #3   4. aug 2014 Der er masser af pladser i Grønninghoved Bådelaug, 1500 det første år derefter 500. Der er en fin bro men tilkørselsforholdene er ikke de bedste, enten skal du køre ned til grønninghoved camping og parkere ca 100m fra broen da der er bom for vejen eller køre via Hejls for at komme helt ned til broen. Jeg ved dog ikke om medlemmer har nøgle til bommen da jeg ikke selv er medlem. Der er tavle med oplysninger om hvem man skal kontakte ved broen

• Nikolai M
    Nikolai M Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 21
    #4   5. aug 2014 Per T, det vil jeg lige undersøge smiley tak

Steffen: Ingen pladser i åen, men god idé

Morten. . Nord eller syd er som sådan lige meget .. Helst syd men jeg bor i Lunderskov så nord er også ok. ..

JEg havde faktisk snakked med min mor om Strandhusebådlaug, da hun bor på harevænget og kan se ned på bådene (lidt overvågning). Vil du mene det var en god løsning at ligge for svej eller ved broen der ? samt hvor "sikker" er båden ?

JEg tænker at tage motor af og på når jeg skal sejle, da det er en helt ny 4 takter

Kommentér på:
Jolleplads i Kolding fjord

Annonce