{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
991 visninger | Oprettet:

Noget opstående i stævnen {{forumTopicSubject}}

Jeg har denne Ryds 510 MC.
(modelfoto)
Jeg kunne godt tænke mig at montere noget opstående i stævnen da den "dykker" en del og derved har lyst til at tage vand ind i forrummet .
Er der ikke en der ude der kan give en god ide/foreslag hvordan det kan laves ?? det må jo gerne se fornuftigt ud

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.
  • Installation of lamps in my new apartment, with electricity wiring 1.000 kr.
  • John deer havetraktor lækker benzin gennem overløbet. Og går så istå. 1.000 kr.
  • VVS-installatør 2.500 kr.
  • Trappevask M.M 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Noget opstående i stævnen
  • #2   22. okt 2019 Formsyet presenning der kan knappes af .

• #3   23. okt 2019 Hvor stor motor har du på? hvis den dykker skal du trimme ud eller give mere gas... har du problemer med at holde den i plan kan du overveje smarttabs/trimflabs eller hydrofoils. den er jo forholdsvis høj så der skal da ikke komme vand ind over medmindre det er meget store bølger. tænker bare det kommer til at være i vejen hvis du sætter noget afskærmning op

• Bjarne N
    Bjarne N Tilmeldt:
    apr 2019

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 42
    #4   25. okt 2019 Måske et spørgsmål om uoriginal vægtfordeling, ellers forhøje det "skvætbord" eller hvad du nu vælger at kalde den opstående kant foran forrummet der allerede er monteret- hvis man er lidt ud over "handyman- niveauet" kan det sagtens gøres med et proff udseeende

Kommentér på:
Noget opstående i stævnen

Annonce