{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Vinterhi - Mug
  • #1   21. okt 2006 Jeg sætter små kister under hynderne, så der kan komme luft under. Den må ikke pakkes for tæt med en pressening. Alt mit oliebehandlet træ, har fået linolie med tilsat atemon. Hele båden indv. vasket ren i en let klorin-vand. Gardiner og puder fjernes. Og om foråret når hun pakkes frem, er der ikke noget, som alm. varm vand så ikke kan fjerne.

  • #2   21. okt 2006 jeg skal have sat nogle fugtfjernere i båden. presseningen bliver også sat forholdsvis løst, men stadig fast der bliver sat plastdunke der hvor vand/sne osv kan ligge sig, så der ikke bliver dannet søer, og tilsidst bliver bundproppel pillet ud så båden kan ånde... det var så min vinterkonservation af båden.

  • #3   23. okt 2006 Jeg købte en el. affugter for nogle år tilbage, og det har været de bedste 999 kr. jeg har givet ud.
    Den var sat til at køre så snart det var mere end 6 grad varmt nede i kahytte, på den måde kom der ingen mug rundt på alt det tæppeværk der nu engang er monteret i en Bayliner.
    mvh.
    Steen


Kommentér på:
Vinterhi - Mug

Annonce