{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.634 visninger | Oprettet:

Bytte motor eller ikke {{forumTopicSubject}}

Nu har vi fået en ny motor på " mulle " , ser godt ud og skal døbes om nogle timer.
Men nu er der gået TØS i den, vi tænkte at vores nød motor ikke er samme mærke og helt modsat i farve.
Det er en Johnson 4 hk 4 takt fra 2003, fungeret som nødmotor i hele sit liv, altså den har ikke været brugt ( kun været startet op i ny og næ og brugt i mindre end et døgn sammenlagt ) altid serviceret selv om den ikke er brugt, den vil vi så MÅSKE bytte til en Mercury 4 til 6 hk, 4 takt ( ikke ældre end johnson ),
Nu kommer det..... hvad syntes i man skal gøre, jeg er glad for Johnson og ved at den bare spiller, det vil jeg jo ikke vide med en anden.... men 2 ens på røven vil jo altså se godt ud, man kunne male den ... men det er ikke noget der kan betale sig, samt det ville være synd...
Kom med nogle indput.... Skal / Skal ikke


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Bytte motor eller ikke
  • michael h
    michael h Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 30
    #1   2. okt 2014 der er en her på siden der har en sprit ny mercury i kasse tilsalg, var det ikke noget?

  • #2   2. okt 2014 har godt set det ... men vil kun bytte... ingen penge, der er masser rundt omkring,
    men nu var det om det var en god ide at bytte væk .. med noget man kender godt eller det ville være dumt, bare fordi der går tøs i den og vi syntes det vil se godt ud..
    Den i kassen syntes jeg godt nok er dyr.. bare lige en side spring


  • #3   2. okt 2014 Man er nød til at stole lidt på det man køber.....kan man høre den igang og måske prøve en tur med den og det virker ok...jaaaa så er det jo fint nok....der kan også blive noget galt med den nye 60 hk du lige har købt..min 60 hk gik super godt da jeg købte den og båden men efter et par ture blev den utæt hved gearet øv øv det var en svaghed de hade.....så jeg mener byt du bare med en anden mercury men hør og gerne prøv den hves muligt er. Du kunne også bare købe en 60 hk mere det ville se godt ud....

  • #4   2. okt 2014 HENRIK HOLD OP MED AT SKRIVE SÅDAN NOGET he he smiley
    Ja jeg skal høre den igang hvis det er, det er et krav... jeg er nok bare en forsigtig per.......


  • #5   2. okt 2014 smiley smiley smiley den er fin den nye 60'er....men ja den lille skal da også være mercury....hvid passer ikk smiley

  • #6   3. okt 2014 FOLIE..... fåes i alle farver og kan nemt afmonteres

  • #7   6. nov 2014 Hej du.undskyld det sene svar ang ankrerulle....hved ikk om du har købt en men hves ikk....kan vi nok sige 300kr med fragt...har du mobilepay ?? Så fik jeg købt en lille 4 hk Nødmotor...4 hk 4t mercury år 2008 og monteret beslaget bag på båden
    Efter lidt svejsearbejde da min båd ikke er lige bag på...så nu har jeg to SORTE motor bag på smiley har pillet klistermærkerne af dem bække så nu er det hele sort og Hvidt .....og så kan en mulig tyv ikke se hvad der er på båden. smiley


Kommentér på:
Bytte motor eller ikke

Annonce