{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.540 visninger | Oprettet:

båd og legetøj {{forumTopicSubject}}

Hej
jeg har købt en anden båd som er større end den jeg havde før, den skal så også have en motor, og jeg tror jeg vil have en ny, eller en nyere.
Jeg går så ind og kikker og man kan ikke få meget motorkraft for 40000kr hvid det skal være helt ny, så tænkte jeg hvad med i udlandet, hvad kan man få der for de samme penge. det viser sig så at man ikke kan få ret meget mere.
så tænkte jeg hvad med i kina, jeg har nemlig handlet med pocket bikes, og havde en adrasse til et firma der lavede kopi bådmotore af yamaha, og de er billige, men ikke så store som jeg gerne vil have, så jeg søgte lidt og fandt denne side:
http://hison.en.alibaba.com/
der kan man købe nye tohatsu bådmotore til en anden pris af hvad en tilsvarrende motor koster i dk. helt nøjagtigt hvormeget ved jeg ikke før om 10 dage.
mine spørgsmål er som følger:
1. hvad synes i om tohatsu(nissan)
2. synes i det er det værd i henhold til garantien? (garantien er reduceret til 1år, istedet for 24 mdr reklamation)
3. er der andre end mig der har denne vanvittige ide?

jeg bestemmer mig self ikke før jeg har set nogle priser og regnet på det, men damen jeg har snakket med mente at en 70hk 2 takt ville koste 3500$ incl forsendelse, men plus told og moms (35%) og at gebyr på 250$ for ekstra god indpakninig og forsikring. men det var bare hvad hun mente. hun ville sende mig en mail når hun fandt ud af det nærmere.
de har iøvrigt andre sjove ting som vandscootere, atv'er, trailere osv hvis i vil søge på alt muligt underligt nyt "legetøj" så prøv www.Alibaba.com der kan man finde en masse spænnende ting


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  båd og legetøj
Kommentér på:
båd og legetøj

Annonce