{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.805 visninger | Oprettet:

Seadoo VS. Searayder {{forumTopicSubject}}

Da jeg overvejer at købe en jet-båd, vil jeg høre om der er nogen herinde der har erfaring med disse type både… har kig på en Sea Ray F16 eller Seadoo fra 94’-96’ Hvad har de hver især af problemer i forhold til den anden… hvad med reservedele, er de til at få fat i når de er blevet over 10år gamle… lad mig høre jeres bud…
Hilsen Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 2.813 kr.
  • Klip af ca 20m hæk 1.000 kr.
  • 2 lamper skal tages ned nu (4 meters højde cirka) 810 kr.
  • Udskiftning af dørhåndtag på hoveddør 980 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 500 kr.
  • Ophængning af en lampe i loft 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Seadoo VS. Searayder
  • #1   27. okt 2006 Hey Morten.
    Jeg siger helt klart Seadoo Speedster 14" med 2x 85 HK !!! Det er verdens sjoveste vandlegetøj! Den har utroligt ekstreme manøvre egenskaber. Den er hurtig og kan kastes rundt med og dreje 90 grader selv ved høj fart og lave 180 og 360 graders vendinger ved et hurtigt ryk i rattet!
    Reservedele er ik noget problem. Der er mange hj.sider med alle stumper som er noget billigere end hos forhandlere i DK.
    Jeg savner den lidt nogen gange.

• #2   28. okt 2006 Faldt lige over det her på dba.dk
    muligvis noget i den stil du leder efter.

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp

Ved ikke en skid om det ,men håber du kan bruge det.
    de bedste hilsner Peter

• #3   28. okt 2006 Hmmm lader til at linket ikke virker.
    men det ser ud somom den ligger hos
    www.bluebay-marine.dk ved silkeborg
    Håber det hjælper.
    peter

• #4   28. okt 2006 Hey hvis du kontakter dem i Silkeborg så vær lige opmærksom på at den står til 90.000 men at den er på dba. står til 64.900 altså
    Og så ikke flere indlæg fra mig :O)

• #5   29. okt 2006 Hej Peter... Takker !!!! har godt set de har den til salg, det er derfor jeg ville høre om folks erfaringer med disse både, inden jeg smutter ud og køber en...
    Hilsen Morten

• allan p
    allan p Tilmeldt:
    okt 2006

Følger: 1 Svar: 1
    #6   29. okt 2006 Hej Morten

Jeg har en Sea Rayder F-16XR, som jeg er ovenud tilfreds med, det er simpelthen en dejlig båd og bortset fra at den trækker søgræs ind i indsugningen, som tager ca 10 sekunder at rense, så er det perfekt at der ikke er en skrue som vandskiløbere etc kan komme i kontakt med. Hvilke priser har du set F-16XR til?

Mvh

Allan P

• #7   1. nov 2006 Hej Allan
    jeg har set SeaRayder fra 50k og op til 65-70k. de ligger i det prislejre alt efter stand og motor... skal du ikke havet din oprettet din F16'er her inde. så vi kan se den ???

• Claus G
    Claus G Tilmeldt:
    okt 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #8   1. nov 2006 Hej Morten
    Nu bliver det lidt forvirrende, jeg hedder Claus, men jeg lånte min ven Allans logon, da jeg sad på bornholm og læste dit indlæg. Jeg har endnu ikke taget billeder af båden, men den ligner på en prik den der er oprettet herinde, bortset fra at den er hærget i skroget, men heldigvis kun skader i gel coaten, så jeg omlakerer den til foråret. Mvh Claus G

• #9   2. nov 2006 Hej Claus.
    Hvad har sådan et "hærget" SeaRayder kostet ??? om man må spørge... kunne også godt tænke mig at finde en billig en som man kunne gå, og hygge sig med i vinter...
    Hilsen Morten

Kommentér på:
Seadoo VS. Searayder

Annonce