{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.969 visninger | Oprettet:

Jegindø {{forumTopicSubject}}

Hej alle, har købt mig en Jegindø 22 family.
Der er ikke mange af den type både her i dk, så jeg søger nogen der har, eller kender nogen der har sådan en. Har søgt på nette om emnet uden held, jeg ved dog at de blev produceret på Jegindø udfor Struer.
Jeg søger lidt historik om den, samt evt billeder af andre. Er der nogen herinde der ved noget om båden/værftet, vil jeg meget gerne høre fra jer.
Mvh Bruun

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jegindø
  • #1   6. nov 2014 Hej Mogens
    Båd af mærket "Jegindø " lyder forkert men hvis du havde oprettet båden med billeder på så ville det være meget nemmere at hjælpe dig
    MVH Hasse

• #3   6. nov 2014 Der ligger en havn der hedder Jegindø Havn 7790 Thyholm
    Tlf: 23 65 06 56 eller 40 13 62 61
    Så du kan da ringe til nummeret og høre om der skulle ligge et værft der
    MVH Hasse

• mads b
    mads b Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 2 Svar: 47
    #4   6. nov 2014 Hej
    Kender godt jergindø 22. Kan også kun finde et billede på google, men ved at der ligger en ved skudehavnen i Ebeltoft. For ca 10 år siden var det ikke ualmindeligt at der var en til salg Ian gang imellem. Ser om den er i bådrevyen. Hvis jeg finder noget skal jeg nok skrive det her.
    Mvh
    Mads

• #5   6. nov 2014 Hej Mads og Hasse, mange tak for jeres svar. Jeg har har haft kontakt til en der arbejdede som tømrer/snedker på værftet, men desværre havde han ikke noget liggende. Den sidste båd blev bygget i slutning 87, så det er nok ikke sandsynlig at der findes noget. Men jeg kan da for silvan ikke være den eneste der ejer sådan en.
    Skriv endelig hvis du/i hører noget!!!!!!

• #6   7. nov 2014 hvad er det da du skal bruge til båden ?????

• #7   8. nov 2014 Hej hasse, jeg skal sådan set ikke bruge noget til den.!! Men den skal renoveres indeni, og tænkte bare hvordan den har set ud fra ny. Der sidder en Volvo Penta motor i af typen MD11, og det skulle være 27 hk. Var også der nysgerrig om den er født med den motor, eller en større. Båden er 22 fod og vejer ca 2150kg, men tror da det er en ok motor størrelse. Jeg ligger lidt billeder på af den i morgen, så kan i se vidunderet!!!!

• Jess S
    Jess S Tilmeldt:
    jul 2019

Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 1
    #8   20. jul 2019 Jeg har sådan en båd - Jegindø 22 fod - med en ferskvandskølet Bukh - dv 2 motor - skøn båd - der blev bygget en 20 styk på Jegindø i firserne - halvdelen gik til Grøndland som fiskerbåde, men ca . 10 gik til det danske marked under navnet Jegindø Family - Mvh Jess

Kommentér på:
Jegindø

Annonce