{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.420 visninger | Oprettet:

Sejle alene {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg er lige kommet hjem fra min første dueligheds teori undervisning.

Og jeg fik afvide at man IKKE må sejle alene?
kan det virkeligt være rigtigt?.

jeg havde ellers en tanke om at købe en båd på en 24-28 fod og sejle langs europa, men som jeg kan forstå må jeg ikke det.

Så jeg spørg:
Kender i nogle smut huller
Er loven virkeligt sådan her?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Sejle alene
  • #1   5. nov 2014 Der er ingen lov der siger det , det er kun sund fornuft.

  • #3   6. nov 2014 Den må være landet forkert, Kan ikke se i det kompendium fra i år der står noget om ikke sejle alene.Har selv afsluttet praktisk prøve i år på sejlerskolen,for lære at sejle med sejl. men har i mange år sejlet alene, så god tur.
    Men se de enkelte landes regler og lovgivning, sætte gæste flag og andre flag om anmodning om at lægge til.


  • #4   6. nov 2014 Selølgelig er det tilladt at sejle ALENE men for det første er det jo noget lort hvis der sker dig noget og for det andet så er det da også MEGET hyggeligere når man er 2 eller flere
    MVH Hasse


  • anders O
    anders O Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   6. nov 2014 Selvfølgelig må du sejle alene, og det kan du også roligt gøre. Det er der da masse af mennesker der gør. Men husk sikkerhedsline, det er sgu træls at falde over bord og se sejlbåden forsvinde ud i horisonten;-)

  • #6   6. nov 2014 Tak for de fine svar.
    Jeg har valgt at afmelde mig det dueligheds teori og så selv tag det, da jeg ikke vil læres af en som siger forkerte ting.
    Ringed også til søfartstyrelsen idag for at høre. og han sagde det samme som i gør,

    Så mange tak for hjælpen


  • #7   6. nov 2014 At sejle alene uden dulighedsbevis er da hul i hovedet. Det kan da godt være manden har formuleret sig forkert, meeeen alligevel..

  • anders O
    anders O Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #8   7. nov 2014 Det er en meget god ide i det hele taget at have et duelighedsbevis når man sejler:-)
    Så du burde nok finde et andet sted at tage det


  • #9   22. nov 2014 Måske har Du ikke opfattet helt hvad der blev sagt...???

Kommentér på:
Sejle alene

Annonce