{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  syning af ny kaleche
  • #1   5. feb 2015 Jeg fik lavet min bayliner kaleche og vinterpressening her over julen fra IM sadelmager i Amager. Ringe og hør dem.

  • #2   11. feb 2015 Jeg har en ven her i Hundested det er skide dygtig til den slags send mig en PB hvis du er interesseret så vil jeg skabe en kontakt men det kræver nok at du har den gamle eller kommer hen med båden

  • Kristian P
    Kristian P Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #3   9. maj 2015 Hvad koster en ny kaleche til en Bayliner 2755 ?

  • #4   9. maj 2015 omkring 25,000 kr hvis den skal måles fra bunden. Hvis du har den gammel som kan bruges som skabeloner er det lidt billigere.

  • #5   10. maj 2015 25,000 lyder da helt vildt ??????
    Jeg er da sikker på at jeg kender en der kan gøre det billigere end det
    for 25,000 er da tyveri
    Jeg har lige talt med min ven som sagde at han først havde tid senere på året
    da han er i gang med et stort projekt lige pt men han sagde at det sagtens kunne gøres billigere


  • #6   10. maj 2015 Kigge i min profil. Jeg betalt 24,000 kr for kalechen og 6000 for vinter presseningen. Nu var originale kalechen væk og den de ny skulle måles med skabeloner fra bunden af. Jeg ringet til 6 forskelige kalachemager/saddelmager på Sjælland . 4 af dem var ærligt nok at sige at de kan ikke lave den medmindre jeg havde den gammel kaleche , 2 af dem vil gerne og ham keg brugt var den billigst. Hvis du kender en kalachesmed som kan lave det billige vil keg meget gerne kontakt ham da jeg har en kammerat som også trænger til en ny kaleche.

Kommentér på:
syning af ny kaleche

Annonce