{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.291 visninger | Oprettet:

Hæktransducer monteret indvendig. {{forumTopicSubject}}

Hej her på BG.

Er der nogen af jer der har erfaring med at lime en hæktransducer fast indvendig på skroget? Er selv igang med et forsøg og synes det ser lovende ud. Lad mig gerne hører fra jer, godt og dårligt. Bruger fishfinderen til lidt fiskeri.
https://www.baadgalleri.dk/fotoalbum/diverse-baad/18869-haektransducer_monteret_indvendig__under_doerken__

På forhånd tak og godt nytår til jer alle!
Vh Steen


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hæktransducer monteret indvendig.
  • #1   28. dec 2019 Den nye båd jeg har købt var der monteret en indvendig der var beregnet til hæk montering ejer sage at det ikke var helt godt dan der var en masse forstyrrelser så Han købte en der var beregnet til at montere inde i båden...jeg har valgt at købe en til udvendig også da jeg gerne vil have sid/Down vu...men det kan nok lade sig gøre hvis man ikke er så krævende smiley

  • #2   28. dec 2019 Kom lige i tanke om at jeg prøvede det på min gamle båd med en indvendig det virkede sån nogenlunde men der gik en masse data/billeder tabt..ja så brændte den så også lige af efter nogle gange da den ikke kunne sende signalet ned...jeg har en indvendig nu og købt en til udvendig også så jeg kan få alle de data og billeder som kan vises....så kom bare fisk 👍

  • #3   28. dec 2019 Tak for dit svar Henrik.
    Jeg har lagt et billede af skærmen på fishfinder i mit fotoalbum og det er på forsøgsstadie, lad mig hører din mening om billedet. Er ikke så stor tilhænger af hæktransducer pga ofte lav vandstand ved slæbestedet og meget ålegræs som er blæst ind og det har før kostet en knækket transducer . har førhen haft skrogennem boret transducer hvilket jeg synes har virket fint til mit behov.

    Ellers må der en anden transducer til smiley
    Og godt nytår/sejler år 🎉


  • #4   28. dec 2019 Ja godt nytår her fra også...billedet ser rigtig fint ud så det virker ok og igen det er nok fordi at jeg gerne vil have alle de data side/Down...men det billede du har der er super fint 👍👍

  • #5   28. dec 2019 Tak for din interesse, er egentlig også selv overrasket over billedet, transduceren understøtter kun chirp og det alm fishfinder billede. Er ikke den avancerede udgave smiley jeg må se om den overlever den nye sæson har kun været afprøvet 3-4 timer på vandet indtil videre 👍

  • #6   28. dec 2019 Jep...det kan sagtens være den overlever mange år...det er tit når tekniker bliver for indviklet og kan en masse ja så skal det monteres som fabrikanten skriver ellers går det til...men som det ser ud nu er det fuldt ud lige så godt et billede som var den monteret udvendig 👍

Kommentér på:
Hæktransducer monteret indvendig.

Annonce