{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.994 visninger | Oprettet:

Jesper L
Jesper L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Gratis sejlbåd!! {{forumTopicSubject}}

Hej Bådgalleri!

Jeg er bruger på bilgalleri og derfor tænkte at dette måtte være stedet til at få svar omkring en båd!
Sagen er den at min mor har købt et hus til nedrivning, og på grunden står en SEJLBÅD som ikke er fjernet og derfor følger med i købet. Båden ligner denne, en sejlbåd på 19-22fod, alu mast, fast køl og sovekabine til 2-4 personer. Jeg har glemt navnet på båden men ligner denne http://www.tourbeaufort.com/C22SAL2.jpg
Båden er med træ dæk. Mangler er sejl og så trænger den til en kærlig hånd for en 6000kr, men der ligger også en næsten ny påhængsmotor.
Naboen har derfor tilbudt min mor 15tusind kr for den, men det synes jeg lyder billigt! Er sådan en ik mere vær? Huset har privat strand og ligger 300meter fra en havn, så der skulle være god mulighed for at bruge den. Har haft en Sea ray 185, men har ingen forstand på sejlbåde. Har også duelighedsbevis, og da jeg er den eneste i familien med dette, må jeg få båden gratis!

Men koster sådan en fætter i god stand? og kan det betale sig at bruge små 10.oookr på den?

MVH Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytterengøring 2.000 kr.
  • Brolægger 6.000 kr.
  • Udskift 2 stopventiler 600 kr.
  • Nyt strømudtag til lampe 1.000 kr.
  • Cleaning 1.440 kr.
  • Pudset vinduer 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gratis sejlbåd!!
  • #1   23. nov 2006 tag et billed af den så er det lettere og vurdere, men ja den skulle vel nok være 10000kr værd hvis du får den gratis.

• Jesper L
    Jesper L Tilmeldt:
    nov 2006

#2   23. nov 2006 Re: chris M

Jeg kan desværre ikke få et billed pt da jeg studere 100km væk fra hvor den står. Men skulle dov have navn osv til weekenden.

Hvad koster forsikring på en båd i den størrelse? og er det ansvar som på bil? Båden skal bruges som weekend sjov og i sommer ferie, men koster velligeholdese meget?
    Har fået afvide at jeg kunne få en kajplads til 1200kr årligt

• #3   23. nov 2006 sig hvis du skal sælge den

• #4   23. nov 2006 HVIS DU VIL BEHOLDE DEN SYNTES JEG DU SKAL OFRE DE PENGE DER SKAL BRUGES, DET ER ALTDI FEDT AT HAVE "BYGGET" DET SELV smiley

• Jesper L
    Jesper L Tilmeldt:
    nov 2006

#5   23. nov 2006 Hey.
    tak for svarene.

Jamen sådan er det jo næsten altid med at det løber op i en større sum, end man lige regner. skal jo også have redningsveste, gsp osv

Kommentér på:
Gratis sejlbåd!!

Annonce