{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.145 visninger | Oprettet:

Bo p
Bo p
Tilmeldt:
20. sep 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

prolan {{forumTopicSubject}}

prolan


er der nogle der har erfaring, med at bruge prolan, som rustbeskyttelse. og hvordan det bruges bedst. jeg har hør at nogle opvarme det med en varmepistol, efter at de har sprøjtet det på


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  prolan
  • #1   7. mar 2015 den korte version, det virker rigtigt godt. har brugt det i mange år. den med at varme det op har jeg ikke hørt om, men kan godt være det hjælper. jeg plejer bare at sprøjte det på og det har virket fint

  • Bo p
    Bo p Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #2   7. mar 2015 det lyder jo godt, og mindre besværlig

  • #3   7. mar 2015 Det virker fint , sprøjter det også bare på . Synes det har en god langtidsvirkende effekt ... mod rust og krybestrøm

  • Allan L
    Allan L Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 3 Svar: 41
    #4   22. apr 2016 Prolan er et af naturens vidundere.

    Prolan består af lanolin fra fåreuld og skader ikke miljøet.

    Prolan er et af de mest effektive produkter på markedet når det gælder om at forhindre korrosion. Og samtidig stopper begyndende korrosion.

    Eksempler på anvendelse.:

    Maskiner og dele som er i korrosivt miljø.
    Er ikke elektrisk ledende klarer op til 70 kv.
    Beskytter print og stik mod korrosion og dårlig forbindelser
    Beskytter mod elektrolytisk korrosion
    Bådtrailer der er behandlet med Prolan, begynder ikke at ruste.

    Vil du bevare dine maskiner længere, så er Prolan løsningen.
    se mere på. http://www.metal-supply.dk/product/view/119893/prolan_lanolin_korrosionsstop_naturprodukt#.Vxox7PmLRhE

    Mvh. Allan levisen


    profilbillede
  • Bo p
    Bo p Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #5   22. apr 2016 hmm nu dig igen du for godt nok lavet noget reklame

  • Allan L
    Allan L Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 3 Svar: 41
    #6   18. jun 2016 Hej BO P
    jeg har hør at nogle opvarme det med en varmepistol, efter at de har sprøjtet det på. Det har ikke nogen virkning. Men når det bliver koldt er det en fordel at Prolan er opbevare den inden dørs, så er den nemmere at sprøjte på.Den bliver tykkere når den bliver kold. Prolan er ikke vandfortrængende, så det kræver at emnet der skal behandles er tørt. Vil man gerne opvarme emnet før man behandler med Prolan, så vil en opvarmning til 40 gr. få Prolan til at trække maximalt ind i stålet, Men det er normalt ikke nødvendigt.
    Hvis man ønsker at fjerne rusten så er der afsyring eller sandblæsning, der efter skal delen grundes og males. Der efter skal den have en behandling med et af de produkter som er udviklet til undervognsbehandling. Men syntes man det er for meget arbejde. Så er Prolan et godt alternativ. da den stopper rust og korrosion. Jeg har vedhæftet et billed før og efter Prolan behandling. Fordelen næste gang man skal adskille delen, så er den ikke rustet sammen.
    Mvh Allan Levisen
    AB Svejseteknik ApS


    profilbillede
Kommentér på:
prolan

Annonce