{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Hjertestarter til Motorbåd søges! {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

På min arbejdsplads fik vi i slutningen af sidste år, skiftet alle hjertestarter ud til nye og flere modeller i mellem afdelingerne.

Da min far ligesom jeg selv elsker at sejle i min Bavaria 34 Sport er jeg på udkig efter en hjertestarter. Sidste år var jeg selv vidne til en situation jeg aldrig i mit liv havde troede skulle eller kunne ske.
Da min far er hjertepartiet og nu en herre i sin bedste alder, tager jeg ingen chancer.

Nogen her der kan anbefale et godt sted at købe hjertestarter specifikt til motorsport? Om ikke andet bestiller jeg den hos https://foerstehjaelp-shoppen.dk/ hvor vi købte til virksomheden sidste år.

På forhånd tusind tak
Mvh. Mikkel


Kommentarer på:  Hjertestarter til Motorbåd søges!
  • #1   19. mar 2020 Godt og overset emne. Som læser kunne jeg godt tænke mig et videre forløb. Hvilken model vælger du og hvorfor ? Jeg kan se på linket at der er flere modeller. Jeg ønsker selv at have en i min servicevogn.

  • #2   21. mar 2020 God ide, hvis jeg også fandt en som ikke var så stort vil jeg sikkert investerer i den.
    Min sejle klub købt en sidste år og doneret den til havnen , det kostede 17000 som jeg synes er helt vild overpriset da jeg kan ikke se materialet kunne koste så meget at lave. Anyways, det sagt jan man naturligvis ikke sætte ptis på livet. Huske dog at på en både har du mere bruge for en redningsflade ende en hjertestarter . Den fik jeg også købt i sidste år.


  • #3   26. mar 2020 Hej Martin og Kenneth
    Den er bestilt nu og har købt en AED7000, prisen er god, og så virkede den ikke så stor.
    Derfor meget praktisk at have med på båden.
    17000 er naturligvis mange penge hvis en hjertetarter til ca. en tredjedel kan præcis det samme. Dette må vi forhånbetlig gå ud fra.
    En pris kan naturligvis ikke sættes ift. at rede liv, jeg ser dog frem til at modtage min.
    Så er min far og jeg da hvert fald sikret smiley


  • #4   26. mar 2020 Tak for opfølgning Mikkel. Jeg går igen ind og kigger.

Kommentér på:
Hjertestarter til Motorbåd søges!

Annonce