{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.415 visninger | Oprettet:

Nytdrev.dk problemer {{forumTopicSubject}}

Jeg ville egentlig ikke lave sådan et opslag her, men efter lange sms samtaler og utallige opkald som ikke er ført til noget, føler jeg mig nødsaget til at advare andre.

Jeg har i starten af sommeren 2019 købt en starter til en mercruiser 3.0. Den originale var ikke på lager, så jeg fik en “heavy duty” til 2600,- og fik at vide at den var MEGET bedre end den originale. Den startede akkurat 3 gange før starteren stod af, midt ude på sundet. Vi blev trukket ind og vi tænkte at det nok var en fejl, og fik heldigvis en ny. Jeg satte den nye på og fik den startet, og var på vandet igen. Vi sejlede lidt rund og slukkede så motoren. Og så skete det igen, ingen starter..

Vi måtte trækkes ind igen, og prøvede at få fat i nytdrev.
Jeg fik hul igennem og fik at vide der lige var travlt og jeg ville blive ringet op. Intet opkald.

Jeg købte i mellemtiden en ny ORIGINAL starter, til 1300,- et andet sted( som har virket lige siden )

Vi ville gerne returnere starteren, og lige siden har det været lig umuligt at få fat i nytdrev ( jeg har alle sms samtaler fyldt med undskyldninger og bortforklaringer )

Derudover SKULLE betalingen være kontant, og da han var den eneste på dagen der havde en starter, måtte vi jo i vores gode tro betale.

Min anbefaling går på; ALDRIG handle hos nytdrev.dk

Jeg kan også efterfølgende læse på trustpilot at det ikke står godt til..

Jeg håber virkelig ejeren vil vise sig fra sin gode side og refundere de penge vi har udestående.

Hvis nogle har interesse i det, har jeg en masse beskeder der kan ses.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Nytdrev.dk problemer
Kommentér på:
Nytdrev.dk problemer

Annonce