{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klip af buske og hæk 2.000 kr.
  • Dørhåndtag 650 kr.
  • Installere vaskemaskine 500 kr.
  • Fix the leg of my bed 500 kr.
  • Fastsættelse af gelænder 500 kr.
  • Slå græs 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  US Trailer, hvad er lovligt?
  • #1   19. dec 2006 Hvis en us trailer skal synes herhjemme skal der en anden aksel på hvor der er affjedring på. en us trailer har helt fast aksel, og nej det er ikke lovligt at køre med trekant på den...

• #2   19. dec 2006 hvis det er den på dine foto.
    så bare brug den som havnetrailer

• #3   19. dec 2006 Hej lige en ting jeg stod med samme problem da jeg købte min båd den stod også på en US trailer fandt et sted nede i tyskland hvor man kan købe nye brennerup trailer
    meget billigere end herhjemme i danmark det er en 1300 kgs trailer og den gav jeg ca 13.000 for på danske plader hvorimod i danmark ville den nok koste omkring 20.000

• #4   19. dec 2006 Kun for at slå det fast med 7" søm.
    DET ER IKKE LOVLIGT AT KØRE MED EN SÅDAN TRAILER. Også uanset om den er tom, har lys på, har trekant refleks, kører max. 30km/t. Også selvom det var efter en traktor. Der skal være tale om et transportabel arbejds-redskab ( blandemaskine, brændekløver, lortespreder, mandskabsskur osv ) og uden last ombord.
    Og da en US-trailer IKKE er et arbejdsredskab, kan den kun transporteres på en ikke offentlig vej. Bøden vil være 500,- her i 2006 hvis du stoppes. Prøvede selv at blive stpppet og få en bøde i 2004.

Kommentér på:
US Trailer, hvad er lovligt?

Annonce