{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

Michael K
Michael K
Tilmeldt:
12. feb 2020
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8

Anbefaling af glasfiberreparatør nær Amager/København {{forumTopicSubject}}

På jomfru-rejsen med min smukke båd indtraf en række uheldige og ekstreme omstændigheder, der desværre medførte påsejling af granit-bolværk med skader på stævnen til følge. Jeg er helt ulykkelig over skadens omfang. Hvem kan I anbefale til at udbedre skaderne nær København gerne ud mod Øresund??? Google er ikke så hjælpsom. Værftet/personen skal kunne udbedre både glasfiberskade og alu-profil. Mange tak for alle anbefalinger, råd og hjælp.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af glasfiberreparatør nær Amager/København
  • Michael K
    Michael K Tilmeldt:
    feb 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #2   26. apr 2020 Jo, heldigvis. Spørgsmålet er hvem der er dygtige til at udbedre skaden omkring Amager/København smiley

  • Michael K
    Michael K Tilmeldt:
    feb 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #3   26. apr 2020 Jo, heldigvis. Spørgsmålet er hvem der er dygtige til at udbedre skaden omkring Amager/København smiley

  • #4   29. apr 2020 Der er ikke nogen bud på glasfibermand, utroligt, Jeg har også en kunde i KBH med en 70 fod båd der har brug for hjælp, Så følger med her..🙂

  • Michael K
    Michael K Tilmeldt:
    feb 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #5   29. apr 2020 Ja, og jeg må sige, at de bud jeg har fået fra et par værfter er utroligt dyre. Båden er forsikret for 40.000,-. TopDanmark var frække nok til at sige, at 50% af forsikringssummen går til motoren og 50% til skroget. Hvis udbedring af skaden overstiger 20.000,- er båden derfor totalskadet og så snupper de min smukke båd fra mig! smiley De fleste bud for udbedring ligger på omkring 30.000,- Hvor er det bare helt og absolut nedtur smiley

  • Michael K
    Michael K Tilmeldt:
    feb 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #7   29. apr 2020 Det må man desværre ikke. Så vil jeg skulle lave en aftale med et værft om at der gives noget ved siden af, men hvis forsikringen ikke tror at det kan laves for 20K, så tror jeg den lander der. Men jeg skal nok opdatere hvorledes det hele ender...
    Tak for omsorgen smiley


  • kim j
    kim j Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
    #9   1. maj 2020 har du talt med Peter fra Heller i Kastrup? han er dygtig til glasfiber.

  • Michael K
    Michael K Tilmeldt:
    feb 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #10   4. maj 2020 Peter Heller er den eneste der har været 110% umulig at komme igennem til. Så med ubesvarede mails og telefonopkald igennem 2 uger, så vil jeg slet ikke turde opstarte et projekt i den retning. Men det kan være jeg skal forsøge at køre forbi deres butik - jeg har hørt hans navn nævnt flere gange. Tak smiley

Kommentér på:
Anbefaling af glasfiberreparatør nær Amager/København

Annonce