{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  maling a båd pris ca
  • #1   3. maj 2020 Prisen kan jeg ikke hjælpe med . Men kommer jo meget an på om de skal slibe og sparte for dig . Men er ikke billigt

    Men højglans hvid tror jeg du vil blive ked af pga genskind .
    Bare mine tanker

    Nicolai


  • #2   4. maj 2020 Som Nicolai skriver ! ! endelig ikke højglans indvendigt, det er rigeligt at stå og få genskind fra vandet...

  • #3   7. maj 2020 du kan sagtens male med højglans men så skal den være brækket(cremefarvet/off white) ikke ren hvid.

  • #4   7. maj 2020 Okay tak jag tror bare jeg lad den være som den er. Ville bare godt tænke mig den var nemmer a hold ren og ville autolak jo klar

  • #5   7. maj 2020 Så giv den en rigtig god vask , polering og så voks
    Så der ingen problemer med rengøring bagefter

    Nicolai


  • #6   8. maj 2020 Har læst på nettet at autolak skal tilsættes noget for at flexe, lidt ligesom kofanger på biler.. ellers vil det kakelerer, det er vist ikke helt billigt.

  • #7   8. maj 2020 PU maling det er 2 komponent og bruges også bl.a til lastbiler. ja det er dyrere end almindelig autolak. men en 14fods båd den havde jeg sq bare rullet selv, det pu maling ligger pænt selvom man ikke er maler. (min 17fods har jeg selv malet udvendigt med pu fra biltema. ellers kan du også overveje at få den wrappet i folie med alverdens motiver

Kommentér på:
maling a båd pris ca

Annonce