978 visninger
|
Oprettet:
Marine boats - Alu båd fra Tjekkiet? {{forumTopicSubject}}
Jeg har gået og drømt om en buster L et stykke tid men synes prisen er lidt voldsom. Så faldt jeg over disse både fra Tjekkiet https://www.marine.cz/en og deres "family serie" synes jeg ser ret.... familie venlig ud... host host
Er det noget I har erfaring med?
Der er listet to danske forhandlere - Ry bådimport og BO marine, de har tilsyneladende mindre modeller som de sælger under navnet seaexplorer, ikke de store modeller med plads til både brunetter og blondiner.
jun 2019
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 197
der er også nitter i og det er min erfaring de ikke holder evigt …
fik min Buster XS svejst om da nitterne faldt ud efter 6 år, godt nok ikke sjovt at sidde på havet og fiske når vandet pludselig står over bundpladen... nitterne faldt ud da de gik i opløsning indvendigt... Buster ville ikke gi noget i forhold til at, det egentlig er en fejl konstruktion i bunden, vandet bliver liggende v spanter da disse er tætte v bunden..
men et godt råd er at få en sejltur i den båd du vil købe, ikke alle alubåde sejler godt...
mar 2014
Følger: 4 Følgere: 80 Både: 1 Emner: 19 Svar: 1.390
Tænker også de skal være egnede til saltvand, der er jo ikke så meget hav omkring Tjekkiet, så de er måske mere egnede til floder og søer? Men de lækre damer der da bedre ud end finner i fjällräven tøj på reklamerne
jun 2019
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 197
buster i den lille størrelse sejler også betydelig bedre end en linder , igen vægten.
Marine boats - Alu båd fra Tjekkiet?