{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Farvekode på båd? ingen {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Min Arendal Snekke ( Se profil ) kunne godt trænge til rep af coat. Eller hvis det ikke bliver alt for dyrt. helt ny Coat. men kunne godt tænke mig at give den den samme farve som den originale. Jeg har dog søgt som en gal for at finde en farvekode på den. dog uden held. faktisk finder jeg næsten ingen info om båden ud over hvad andre har lagt op på blandt andet salgs anonncer.. nogle der muligvis ligger inde med info om båden. fabrikanten o.lign.


Skal jeg reperere coaten. bliver det mange steder da der er "sprækker " mange steder . og skulle helst være samme farve hele vejen igennem.

skal jeg lægge ny coat. bliver farve forskellen intet problem.. dog vil jeg stadigvæk gerne have samme farve som før .


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Farvekode på båd? ingen
  • #1   27. maj 2020 Går udfra du mener den brune overdel?

    Det er nok svært at finde nogen standard på den farve, den er fra en tid hvor man ikke tog tingene så tungt, og farven har nok afhængt at blandemandens humør den dag. Plus der lige er gået et bar årtier med blegning af den originale farve.

    Prøv at gå til den lokale marine pusher, Watski har et stort udvalg af farvede reparations gel coats og såvidt jeg husker også et farvekort. Jeg fandt i alt fald een der var tæt på min røde overdel (men ikke 100% match).

    Du vil aldrig få en usynlig reparation med mindre du maler hele båden om


  • #2   27. maj 2020 ja det er overdelen jeg hentyder til ^^

    du siger noget smiley

    jeg ender nok med at male den om. så kan jeg også rep. div. skrue huller osv. undervejs. og vigtigst af alt.. Få samme farve på hele overdelen. ^^

    så må lige få kigget på Watski og se hvad han ligger inder med . ville være lækkert hvis jeg nu kunne ramme samme farve... Mange syntes den er lidt for 70'er farvet.. jeg syntes dog den passer perfekt til båden.. og skiller sig ud istedet for Hvid som så mange andre ^^


Kommentér på:
Farvekode på båd? ingen

Annonce