{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.155 visninger | Oprettet:

Har netop købt Ørnvik 640 Weekend {{forumTopicSubject}}

Efter 4 år med en skøn jeanneau 515, har jeg nu opgraderet til ovenstående båd, købt hos Tempo. Nu begynder alle ideerne vedr. hvad der skal ske med den. Jeg skal ha installeret noget musikanlæg i båden og har i den forbindelse tænkt over højtalernes placering? Den skal bruges til Trolling, vandsjov og hyggeture med min søn/familie. Båden er med 135 hk indenbords motor. Hvad er jeres erfaringer med denne? Er der nogle svagheder i båden/motoren? Den kommer til at ligge fast i havnen og er selvfølgelig bundmalet. Er der nogle som har båd magen til som kan fortælle mig hvor langt ned i fart den kan komme? Her tænker jeg selvfølgelig på om jeg får problemer med trolling. Alt i alt, hvis der er nogle som har noget at sige om denne båd er jeg meget interesseret smiley Får den på Torsdag, så glæder mig sku rimelig meget..


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Har netop købt Ørnvik 640 Weekend
  • #1   31. mar 2015 Bare en tanke huller fra højtalere og den slags må absolut være noget der trækker ned i gensalgsværdien.. Ville det i hvert fald være hos mig så måske værd at tænke over inden man laver en masse huller. Var det ik bedre at købe eller lave nogen højtaler bokse i stedet for at skære i båden..

  • #2   31. mar 2015 Jeg får selv underlige trækninger når jeg ser hvordan nogle mennesker skærer huller uden omtanke i deres båd. Også derfor jeg spørger efter gode råd.

  • #3   31. mar 2015 Jeg har marinehøjtaler i kabinet/hvide spiller fantastisk de er dog inde i huset men er beregnet til at være uden for..jeg har lige købt en Pilothouse...der er en nede i havnen hvor jeg kommer han har sådan en båd som din,han har monteret hvide kabinet højtaler inde i båden (som jeg) og så har han også et sæt under udhænget på huset man kan ikke se dem men der er en fin lyd når man er ude og nyde solen.
    Det er dem her jeg har 4 stk af men fås også i andre mærker.

    http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=4064

    Jeg har et par nye 200 w boss indbygning i hvid hves det er tilsalg.


  • #4   31. mar 2015 jeg overvejer også at sætte dem i udhænget, men tænker det lige godt igennem inden jeg laver huller smiley

  • #5   31. mar 2015 Dem han har i er monteret i loftet og de er limet i på 3 år nu holder fint...på min er det dobbelt tag så det var ikke nødvendig at montere gennemgående skruger...to små huller på 4mm er nok.og det holder.. smiley

  • #6   31. mar 2015 Tilykke med båden, fine køb. Jeg har selv kikket på båden sidste år .

Kommentér på:
Har netop købt Ørnvik 640 Weekend

Annonce