{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Bayliner 3288
  • #2   30. jul 2020 God tråd Morten har lagt ind her. Bayliner er lidt tynd i glasfiberen, båden er derved let og ligger mere urolig i vandet ved sejlads i bølger. Vi er gået op i 5 tons klassen hvilket vi ikke fortryder.
    Billede er for at vise den tynde glasfiber og gelcoat. Sollyset gik så meget igennem at jeg ikke behøvede mere lys til den opgave jeg skulle udfører på denne båd.


    profilbillede
  • P M
    P M Tilmeldt:
    dec 2021

    Svar: 1
    #3   21. dec 2021 @martin, nu ved jeg godt at det her måske er et lidt sent svar, men det billede du poster er ikke fra en 3288MY. Der er meget stor forskel fra "Trawler-serien" fra start 90´erne hvor man finder 3288, 3888 og 4588, og så til Cabri, Cierra et-all der var/er produceret andre steder, bl.a. Mexico mv. Ja, man finder "billige" løsninger nogen steder også på Trawlerne, men de er grundliggende langt bedre skruet sammen. Trawler-serien er bygget til en anden standard og på andre værfter, de fleste sejler i det barske Pacific NW. Iøvrigt vil du finde samme "gennem-skin" i de fleste glasfiberbåde uden inderlining eller et tykt lag maling, også nordiske, britiske mv.

Kommentér på:
Bayliner 3288

Annonce