{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

Pris og kvalitet på båd {{forumTopicSubject}}

Jeg kom til at sælge min båd😳, og skal ud og finde noget andet umiddelbart kan jeg godt lide indretningen i de amerikanske både. Syntes også at man får meget for pengene.
Men er der stor forskel på kvaliteten af de amerikanske mærker? Hvad der bedst og hvor er det lige billigt nok?

Har bl.a. kig på en Sea Ray 275 med den “nye” indretning fra 2005

Samtidig synes jeg også der er noget hyggeligt over i blandt andet nordiske halv planede både som nimbus. Og de europæiske både som Beneteau Men synes også de koster en del mere. Er kvaliteten så meget bedre i de nordiske/Europæiske både?


Lokale nyheder til DIN by
Du kan læse alle lokale nyheder fra Hadsund på url] https://vores-hadsund.dk// // Vores Hadsund[/url] Vores Hadsund er den nye lokale ugeavis som leverer lokale historier til lokale mennesker.

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Pris og kvalitet på båd
  • #1   7. aug 2020 Det er et spørgsmål der deler vandene. Personligt ville jeg vælge en tung båd pga. sejlegendkaberne. Om det er en let US båd eller en tung nordisk båd så det jo den samme motor, vandtrykpumpe, rat, lys ovs. Bredden på båden har også indvirkning på stabiliteten.
    Så find ud af dine krav til båden, skriv dem evt. her inde på BG, så tror jeg du får nogle modeller angivet.


Kommentér på:
Pris og kvalitet på båd

Annonce