{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Så fik jeg ny båd {{forumTopicSubject}}

3 dage blev det til uden båd.
Markedet virker lidt varmt i disse dage. Satte min båd til salg søndag morgen lidt for sjov. om eftermiddagen kom de første og kiggede.
Mandag ville de gerne reservere. Tirsdag fik jeg pengene.

Fredag tog jeg til Sverige for at kigge på en båd, blev forelsket og slog til. smiley

Måske skulle jeg have ventet til foråret. Hvad tænker i om mit lidt impulsive køb? Er det helt tåbeligt at købe nu.

Se den nye dame https://www.baadgalleri.dk/galleri/36401-sea_ray_275_da_sundancer


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Så fik jeg ny båd
  • #1   19. aug 2020 Super flot og lækker båd.
    Behøver slet ikke at være dumt at handle nu bare man selv ved hvad det koster med service og vinter opbevaring og at prisen naturligvis er rigtig. ;-).
    Held og lykke med den.


  • #2   19. aug 2020 ser sgu godt ud smiley smiley

  • #3   19. aug 2020 Har gennem de sidste par år kigget efter noget lignede, der er virkelig mange dårlig vedligeholdt både. Der første jeg plejer at gøre er at kigge efter om motorrummet ser nogenlunde ud.

    Købte forresten i Sverige. Kursen er god og udvalget stort.


  • #4   20. aug 2020 ja.... hvis man ikke ved hvad man skal se efter.... uhhhh man kan blive taget så meget i .... rumpetten... standen er et godt sted at begynde, især hvor en vandslange/pudseklud ikke kommer jævnligt, men desværre er det næsten ikke nok ... 2 dage med vand og børste kan fjerne MEGET og så er man jo lige vidt... så en med kendskab til både er ALTID en god ting at have i baghånden..... okay nogen gange beder folk jo om problemer ... de vil IKKE betale en dyt ! ! men forventer at få penge for at købe en kæmpe båd med alt , pris og kvalitet hænger næsten altid sammen.
    Men det er en fin båd du har fået dig, så håber vi at du får nogle timer i den i år, så du kan lære den at kende, god fornøjelse og tillykke smiley smiley


Kommentér på:
Så fik jeg ny båd

Annonce