{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  indspektions luge i gulvet?
  • #1   16. jan 2007 Hvorfor gør folk det? er det ikke for at kan kikke i hulrummet?

  • #2   16. jan 2007 Jeg ville kun lave en luge hvis du har en lukket dobbeltbund hvor evt. vand ikke kan komme ud. Få f.eks en stor udgave af en bundprop som du kan tætne godt med silikone (Sikaflex 11FC eller 291) og skrue proppen i. På den måde er båden stadig synkefri, men du kan komme til at pumpe evt. vand ud af dobbeltbunden.

    Jeg kan ikke se det på dine billeder, men hvis vandet kan løbe i hele bunden og du kan komme til at tømme ud nede ved motoren, så drop endelig at lave huller i dørken.


  • #3   16. jan 2007 Jamen der er hul omme ved motoren men det er ikke til hele bunden, og langt det meste af bunden kan jeg ikke se ned til! og ville jeg egentlig meget gerne at jeg kunne! for jo rart at vide om der trænger vand ind der..

  • #4   16. jan 2007 Hvis du har et lukket rum i bunden er det som sagt en god ide med en hul, hvor du kan pumpe evt. vand op. Jeg vil dog anbefale at du gør som jeg har beskrevet, for på den måde vil rummet stadig være "lukket" og båden dermed synkefri.

    Proppen du skal bruge skal selvfølgelig være så stor at du kan få en lille pumpe ned.


Kommentér på:
indspektions luge i gulvet?

Annonce