{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  mercury
  • #3   25. sep 2020 Mener du ikke Mercruiser i stedet for Mercury.?
    Mercruiser 180 hk diesel, har de vist overtaget fra BMW. Da den stadig var BMW, havde de vist et lille problem med at blive for varme, men det har Mercruiser vist fået ordnet.


  • #4   25. sep 2020 Altså på 1600 timer den jo stadig i sine unge år, sådant rent mekaniks slitage. Det svare jo til at hvis din bil køre 70kmt i gennem snit giver det jo til at bilen har kørt 70*1600=112.000km Hvilket jo er ingen ting. Så det er alle de andre ting som de andre nævner, tæring og manglende vedligehold, som kan være det skjulte problem. Så enten skal man kende bådens ejer, og have meget tillid til ejeren. Eller ejeren skal kunne fremvise bevis for at den er blevet ordentlig vedligeholdt. Ellers skal prisen du skal give være i forhold til den aktuelle situation.

  • #5   25. sep 2020 En tanke,,,
    Hvis du spørger ejeren om hvilken båd han skal have efter denne, og han svare, "jeg skal ikke have nogen ny båd, jeg har mistet interessen". Så kan du med 90% sikkerhed regne med, at vedligehold nok har være begrænset på de senere år. Og hvis den har været til salg længe, såå er det oplagt at passe på med ikke at give for meget.


  • #6   29. sep 2020 Jeg er ved at købe en dacapo 29 fod fra 1994 med en macury indenbordsmotor disel sejlet 1600 timer nedsat til 295000kr der er delte meninger om det er en god motor? Michael

  • #8   29. sep 2020 Den ser pænt velholdt ud og den er ferskvandskølet (man kan se varmeveksleren i højre side) og 1600timer for diesel er ikke voldsomt meget. Den eneste ulæmpe er dens alder, havde den været fra efter 97 var den CE mærket, men det går jeg ud fra at denne ikke er. Den kan ikke sælges til udlandet uden CE mærkning og du skal sikre dig at få bevis for at den har været i DK hele dens liv så du ikke skal til at CE mærke den.
    https://www.dba.dk/dacapo-9000-180hk-motorbaad/id-1069240466/

    Alternativt smid 100kkr oveni og køb den her fra 2007-2009 (den ville jeg hellere tage hvis jeg skulle have en båd i den størrelse).
    https://www.dba.dk/monterey-278-sc-motorbaad/id-118027950/

    Evt prøv at få nedslag i pris, winter is coming!


Kommentér på:
mercury

Annonce