{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

Billig komplet køleaggregat/elektriske kølere ( Kina ) {{forumTopicSubject}}

Hej Sejlere
Er der nogen der ved om man kan finde et billig komplet 12v køleaggregat nogen steder.

Jeg ved at man på flere Kina sider som “wish” kan finde f.eks meget billige oliefyr til kabinevarme ned til 1000kr frem for de dyre og velkendte mærker herhjemme som koster 10.000-15.000kr
Jeg ved godt at pris og kvalitet hænger sammen og at det er lidt op til en selv, om man tør eksperimentere med sådanne billige produkter.

Hvor om alting er, så søger jeg et billig komplet 12v køleaggregat/ eller noget elektrisk kølere, fremfor dem til herhjemme der koster fra 4000kr og op efter 😊


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Billig komplet køleaggregat/elektriske kølere ( Kina )
  • #1   28. sep 2020 Hej Morten,
    Hvilken båd skal du bruge dig kølesystem til?
    Og er det til at køle kabinen eller hvad er formålet?
    smiley


  • #3   28. sep 2020 Hov, ja skulle nok lige nævne at det intet har med kabine varme/køling som jeg søger det var bare et eksempel med oliefyret🙈
    Jeg søger bare et alm køleaggregat/elektrisk køler til et køleskab/køleboks der er integreret i båden.

    Som vedhæftet billede


    profilbillede
  • #4   8. okt 2020 Er der slet igen der har prøvet at lave et lidt billigere indbygget køleskab, ved f.eks at ophugge et alm. køleskab eller fundet noget smart og billigt køleaggregat/elektriske kølere ? smiley

Kommentér på:
Billig komplet køleaggregat/elektriske kølere ( Kina )

Annonce