{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Sejl gennem København?
  • Nicki R
    Nicki R Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 31
    #1   6. apr 2015 første hit på google

    http://kb-kbh.dk/slusen.htm


  • #2   6. apr 2015 Det koster intet at kom igennem slusen men besøg deres hjemside og orientere dig selv med åbenings rider , vhf kanaler regler Osv.

  • #3   6. apr 2015 det er korrekt at slusen intet koster - men det er god skik at sætte et par øl eller sodavand op på bolværket til slusemesteren - han står der frivilligt til kr. 0 i timen smiley

    jeg er dog temmelig bange for at 3 meter i højden er for meget til at du kan komme under jernbane broen lige inden slusen - jeg mener at der kun er 2 meter og ca 40 ved normalt vande - men det kan du garanteret google dig frem til.. - håber det bedste - for det er eddermame en dejlig tur en god sommerdag smiley


  • #4   6. apr 2015 Har intet vhf radio, så mobil er vel fint?:-)

    Og Søren h min båd er UNDER 3m høj, så der burde intet være. Og mange tak for rådene smiley


  • #5   6. apr 2015 ok jonas - hvis det er din finmar der skal igennem så er der INTET problem - min første båd linede meget din og jeg kunne endda liste mig uden om slusen - der er huller på 2,05 meter i gangbroen længst væk fra slusen - der kan finmar'en sikkert komme igennem med en rolig hånd og en hjælper i stævnen, når der ikke er for kraftig strøm smiley

    men forsøg at ramme sluse tiderne det er sgu en del af oplevelsen - god tur


Kommentér på:
Sejl gennem København?

Annonce