{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.508 visninger | Oprettet:

Bådtrailer til Limbo jolle {{forumTopicSubject}}

Jeg vil høre om der er nogen, der har erfaringer med bådtrailere til en Limbo 14´ jolle. Jeg står og skal bruge en trailer men pga. jollens lidt specielle skrog (dobbelt skrog) er jeg lidt i tvivl om hvilke der passer. Jeg har set at krikmarine i vestjylland har lavet en specieltrailer til netop limbo jollerne. Men er der ikke andre løsninger?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bådtrailer til Limbo jolle
  • #1   21. jan 2007 Jeg købte en helt almindelig Selandia 400 kg bådtrailer til min Limbo 12, og flyttede siderullerne ind på den tværgående stang så de kører på bunden af båden mellem de 2 køle, ligesom de 2 hjul på den "rigtige" Limbotrailer.
    Indtil videre virker det fint når bare man husker at stroppe båden fast til traileren.

Se evt. traileren her :
    (link fjernet)

• #2   21. jan 2007 hehe leif. sådan en trailer købte jeg i fredags.. ganske fin trailer

• #3   22. jan 2007 Helt enig Kristian smiley og en fed detalje efter min mening er at den kan justeres i længden så den passer perfekt til alt fra 10 -15 fod.

• #4   23. jan 2007 Hej Jonas.
    Vi har selv stået i det problem.
    Men så fandt vi en amerikansk trailer. Sådan en med træbrædder i bunden og i siden.

DU KAN SE VORES GAMLE TRAILER OG LIMBO UNDER VORES ALASKA !

Der havde vi selv lagt bræderne og taget noget nålefilt uden på. den stod virkelig godt på trailerne. den rørte sig ikke en mm når man kørte med den.

Mvh. Kim S

Kommentér på:
Bådtrailer til Limbo jolle

Annonce