{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.828 visninger | Oprettet:

Er der nogen, som kender denne model? {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg har købt et sommerhus, og denne fine båd fulgte med. Har fået at vide, at det er en Kegnæs. Er der nogen, som kan be/afkræfte dette??? Jollen er spids agter, og påhængsmotoren sidder i en "brønd". Jeg har været ude og sejle i båden en enkelt gang og må nok indrømme, at det ikke lige er den type båd, som jeg ønsker. Den tidligere ejer har mest brugt båden til garnfiskeri, og det er nok også dens force. Nogen ide om, hvad jeg skal tage for denne båd ved et salg? Der fulgte en 20 hk Mercury med, som behøver service (vist ny vandpumpe), og jeg har yderligere købt en brugt 25 hk Mercury (hvad gør man ikke for at komme til søs).
På forhånd tak.
(bytter evt med en båd i samme størrelse men lidt hurtigere og med plads til 4-5 pers. og gerne med pressening).


Kommentarer på:  Er der nogen, som kender denne model?
  • #1   26. jan 2007 jeg kunne evt. godt være inter. i den vil gerne byde dig 5-7000kr hvis det er du vil af med den...


    Mvh

    Sini


  • #2   26. jan 2007 Hej Søren
    Jeg har 2 både til salg her på siden samt Fletcheren i min profil, var det noget så kan vi finde en byttepris...?

    Mvh
    Anders
    20244561


  • #3   26. jan 2007 Hej Søren!
    Det er ikke en kegnæs! Kig under Kegnæs i galleriet og se hvordan sådan en ser ud! MVH Frank


  • #4   26. jan 2007 Hej igen. Jeg er ikke interreseret i at købe din båd, men tror sagtens du kan få 10-15.000,- for båden! evt. 20.000,- med trailer! Smid den på dba.dk til 20.000,- så er der lidt at handle for! MVH Frank

  • #5   26. jan 2007 Ja jeg skal jo nok lige skrive, at det er en Celebrity 180 CX og en Maxum 1800 SR. Fletcher står til 45 kg.
    Jeg ligger også som Frank siger omkring de 15 - 20 kg for din.

    Mvh
    Anders


  • #6   26. jan 2007 Det må man lade jer - der er hurtig respons her på siden. Tak.

    sini M: Dit bud er vist i underkanten! (nok bor jeg i Kbh, men jeg er Jyde). Jeg gav 5000 kr for den 25 hk Mercury og traileren (1000/750 kg) er synet dec. 06, hvor jeg fik at vide, at den var i god stand.

    Anders C: Det er jo nogle fine både, du har. Ved dog ikke, om det helt er det jeg leder efter. Vil dog ikke afvise det 100 %.....

    frank G: Tak for din info. Jeg tvivlede også på Kegnæs, men det var ejeren af Sydsjællands Ship Service, som sagde det. (Det var også dem, som var 2 mdr om at "lave" den gamle Mercury, for til sidst at give op under påskud af, at de ikke kunne få res.dele).

    Men hvad er det så for en jolle???

    MVH
    Søren


Kommentér på:
Er der nogen, som kender denne model?

Annonce