{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.722 visninger | Oprettet:

Morten F
Morten F
Tilmeldt:
18. apr 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Hvilken vandscooter skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}

Hej
jeg står nu og har fået dueligheds bevis, og vil derfor gerne have noget der kan sejle stærk men samtidig sjovt. Så tænkte jeg en vandscooter, men ved bare ikke hvilken en det skal være? smiley
Den må højst koste 40.000kr
Og ikke være alt for dyr i drift.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvilken vandscooter skal jeg vælge?
  • #2   12. apr 2015 Det der er mest af på vandet pt er Seadoo/Yamaha/Kawazaki Men en ting er sikkert, det afhænger som regel af hvad for en motor der ligger i, og det gælder alle Modeller. Der er fordele og ulemper, så du er nød til at finde en der passer dit behov, men hvis du ikke er til vedligeholdelsen af motor, skal du nok højere op i pris... Men du kan være heldig at finde en der spinder som en mis i mange timer.

    Men hvis du kan så find en seadoo med en ROTAX 4-takter de er billige i drift og rimelig stabile alt efter hvor mange timer de har gået selvfølgelig.

    Nogen sværger til Yamaha andre til Kawa Og de sidste til Seadoo..

    Men du kommer ikke udenom at en skønne dag skal slid delene skiftes grundet de høje omdrejninger de arbejder under.


  • Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #3   12. apr 2015 Har kigget lidt på en total renoveret seadoo gsx 951 limited, er den god?

  • Nicklas N
    Nicklas N Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 27
    #4   12. apr 2015 Køb en seadoo spark!

  • #5   12. apr 2015 Nicklas trust me spark er noget lort, det er hærdet plast, og når det først flækker er den næsten dømt til døden på forhånd.

    seadoo gsx 951 er fin nok men sørg for du kender time tallet på den, og service.


  • #6   12. apr 2015 Hov en sidste ting når du finder en der er fornuftig, så sørg for at kigge på de bøsninger motoren er skruet sammen i Glasfiberen, 951 er kendt for at give sig lidt, og kan ende med at blive utæt, men det er som regel hvis den har været brugt til flyvehop i høje bølger.

  • Nicklas N
    Nicklas N Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 27
    #7   13. apr 2015 Ellers kig i Sverige, der får man også ret meget maskine for pengene smiley

  • Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #8   13. apr 2015 Tak for hjælpen, kigger lige på det svenske marked, men så er den vel ikke CE mærket?

  • Nicklas N
    Nicklas N Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 27
    #9   14. apr 2015 Jo, de har samme regler der smiley

  • #10   14. apr 2015 Lasse L , Din udmelding om at en Seadoo Spark er lort, kan du begrunde den lidt bedre ? har du set en , har du prøvet en ??

  • #11   14. apr 2015 Bøgelund, det kan du tro jeg kan, laver da lige en liste.

    1.Kvaliteten af Skroget Kulfiber Blandet med PVC Plast

    2.man kan ikke komme indtil motoren hvis uheldet er ude på strandet.

    3.Motoren er Sat fast på en Plade af rustfrit stål som på et eller andet tidspunkt gnaver i Skroget.

    4.Ingen vandtætte Rum til nødvendige ting. til såsom radio eller en telefon.

    5.Kan ikke tåle at trække noget igennem længere tid.

    Det eneste positive jeg kan sige om den er Motorerne som kan tilvælges.
    Men ja prøvede en sidste År, og ja de er da okey til prisen, men kvaliteten følger desværre Prisen, og det er ikke noget at råbe hurra for, kender 2 der købte en hver sidste år, og det var den ene jeg prøvede, fordi han havde fået lidt ekstra udstyr, som pladerne til at bremse farten med, den ene er flækket i bunden efter 41 timers brug, den anden er flækket i røven af Motorpladen, og de kan ikke laves så det bliver lige så godt igen. så de skal begge vente til maj Måned før de får de nye monterings plast hjem. garantien dækker ja. men det gør den desværre ikke efter 50 timer samlet.


  • #12   14. apr 2015 Min Fætter ville også have en spark, indtil Thomas havde det første problem, også kom problemet med Mads 2 uger efter, og det er et problem, for da de først skrev til firmaet i England som de var købt hjem fra, fik de en email til seadoo selv, som bekræftede at det dækkede garantien, de skulle ikke engang sende billeder, de vidste allerede hvad der var galt, så det er jo nok ikke et enkelt stående tilfælde. Det med at de bare har været uheldige den holder ikke, når det Drejer sig om 2 af dem, med 2 ugers mellemrum, der laver stortset det samme. nummer.

  • #13   14. apr 2015 En sidste ting nu hvor jeg har skrevet en roman smiley

    Okey spark er sikkert fin nok på en lille sø uden bølger, men hvor er der en sø man må sejle på fast.......

    Min Point er bare, hvorfor købe en spark hvis den ikke kan tåle at hoppe lidt, det giver sq ikke mening i mit hoved, så kunne man lige så godt købe en planene speedbåd, men okey det er første gang man har lavet en skrabet model, til middelklassen, der er til at betale, bare ikke når man satser på at købe en til flittigt brug.


  • Helge P
    Helge P Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 23
    #14   15. apr 2015 Jeg har selv seadoo, men jeg har hørt, skille Yamaha, være den stærkeste motor, 3 cylinder uden tryk;-)

  • #15   15. apr 2015 Helge Yamaha er også kvalitet, når man kigger på Modeller og deres gennemføring, men man slipper stadig ikke for slid i motoren, Yamahas Økonomi er blevet bedre med hensyn til Benz forbrug, her de sidste 5 til 6 år. men de koster også smiley

  • Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #16   18. apr 2015 Har set denne, den har gået 156 timer men der står ikke noget om service
    http://www.dba.dk/vandscooter-jetski-seadoo/id-1014645947/


  • Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #17   18. apr 2015 Er også faldet for denne, hvilken er bedst/sjovest? Ved godt det er en jetski men der er flere i Horsens der har jetski
    http://www.dba.dk/jetski-Yamaha-superjet-200/id-1013050244/


  • #18   19. apr 2015 Vil sige at jeg godt kan lide den yamaha. men der står ikke time tal på den. en anden ting er har du stået på jetski før ? det er ikke så nemt igen, så tålmodighed. den anden har gået en del men prisen er ok. MEEEEN husk den er heller ikke så nem at kravle op på igen hvis du ryger af, så husk øv dig godt inden du sejler for langt fra kysten smiley

  • Helge P
    Helge P Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 23
    #19   22. apr 2015 Kig på eBay.de og kør til Tyskland og hent en ellers.. De fleste har sejlet i ferskvand, og der er ikke afgift på dem;-)
    Evt. Skriv en PM, og jeg skal se om jeg kan finde en til dig i nærheden;-)


  • Morten F
    Morten F Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #20   5. maj 2015 Tjekkede lige den blå avis, hvor der tilsyneladende er en masse rxp 215 tilsalg. De har stortset alle gået ca 100 timer og har fået et kompressor service, er det en scooter der holder ? Og hvad betyder det at den har fået det service? 😀

Kommentér på:
Hvilken vandscooter skal jeg vælge?

Annonce