{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Har i fået båden klar ??
  • Michael A
    Michael A Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 22 Emner: 11 Svar: 242
    #1   12. apr 2015 Henter båden på lørdag fra vinter opbevaring og så skal den lige have et service så tænker jeg er klar om 14 dages tid smiley

  • #2   12. apr 2015 Båden kom i vandet for 3 uger siden og jeg har allerede været ude og sejle 3 gange. smiley

    Nyt udstyr i båden installeret over vinteren til d.d :
    Undervands lys
    Nyt stål propel
    Nyt gulvtæpper i kabinen
    Nyt raymarine kortplotter med wifi
    Solcelle drevet ventilator med backupbatteri
    Ekstra lænsepump (nr 3)
    Alle pære skiftet til LED
    Brændstof flowmeter
    Elektronisk tankmåler
    Bak spotlys
    Downrigger
    4 nye fender


    Nu venter jeg på raymarine CHIRP fishfinder /3D strukturscan med WIFi bliver udgivet i Danmark. Så er jeg færdig med projektlisten.......måske. smiley


  • #3   12. apr 2015 Jeg venter på den rigtige båd kommer til salg(trolling)
    Har dog kig på Starfisher 830 OBS


  • #4   12. apr 2015 Glemte lige :
    Vhf radio med AIS
    extra højtaler i kahytten
    Fender holdere
    Nyt Digital tv antenne
    Tonede ruder i kahytten


  • #5   12. apr 2015 Forsaten da en udstyrsliste Kenneth....der flyver ikke møl op af din tegnebog smiley

  • #6   12. apr 2015 Det er frygteligt Henrik, man tør ikke at tænk på det. Hvis konen kommer herinde og læser denne tråd vil det sikkert ikke gå godt for mig. smiley

  • #7   12. apr 2015 Ha ha...ja min kone var på ingen måde enig med mig om at jeg stod med en anden båd da hun kom hjem fra arbejde...hun er ikke helt tøet op inu...men men mine 3 børn glæder sig til at komme ud og fiske...ssåååå det må være fint nok. smiley

  • #8   13. apr 2015 Båden er klar og er blevet tunet lidt i løbet af årets første 3 måneder

    Den ligger på trailer og vi havde årets første tur i lørdags, en tur til Sverige efter laks.

    Tuningen bestod denne gang i

    Omlægning af lidt strøm, nye sikringsboks osv.
    Fjerne spulepumpe og vandhanepumpe som ikke virkede
    Nyt fusionanlæg med tilhørende højtalere.
    Nye styrestole
    Håndholdt VHF så sikkerheden er øget lidt der
    Targabøjle med 9 stangholdere, lanterner og dækslys
    Team navnet på siden skiftet ud, det gamle var lidt slidt, så nu er det i sort refleks


  • #9   13. apr 2015 Lyder som en støre overhaling...:men men en båd er som et extra barn...det er min smiley først kommer ungerne så båder og ja...så konen...håber ikke hun læser det her


  • #10   13. apr 2015 Jeg er igang med at slibe under vandlinien, så den kan blive malet pæn.. Skal jo passe sammen med den fabriks nye motor.. Så har jeg fået kigget lidt på ledningsnet og sat en Garmin kortplotter til. Skal have fikset traileren da spiltårnet virker lidt svagt og skal have plads til håndspillet, hvis nu el spillet skulle løbe tør for strøm eller andet... Men sejl klar det er jeg næsten,,, bortset fra alt det andet jeg sikkert mangler...
    /der er altid mere end 2 ting galt med en båd!!:)


Kommentér på:
Har i fået båden klar ??

Annonce