{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hjælp til finde mærke og model.
  • #1   21. nov Hej Henrik.
    Det ligner det vi kalder en MOB båd ( Man Over Board ), det er en fælles betegnelse for den type både hvor under der hører et givent lovkrav. Hvis det er en MOB båd mener jeg at minimums kravet for sådan en båd er 7 kb med 3 mand og en hel masse mere 🙂. Den anden version er en FRB (Fast Rescue Boat) de er noget mere potente, de er ofte med jet drev eller dobbelt påhængs motor samt targa bøjle hvor i der er indbygget en eller anden slags opdrif således at den er selv oprettende hvis den kæntre. Min fart 20kb med 5 man.
    Hvis der ikke sider et mærke skilt kan det være noget svært, rigtig meget af sådan noget udstyr er lavet i Kina. Ofte foregår det på den måde at den første eller de første par modeller er dem der bliver inspiceret og godkendt, resten bliver ikke inspiceret af myndighederne 👍.
    Har set flere type skilte på kinesisk, så kan kun sige det er en svær opgave du er kommet med. Men hvis du vil vide mere om min kravene til sådan en båd kan du finde det i SOLAS regulativerne de skulle meget gerne være at finde på nettet.
    Hilsen Rasmus

• Henrik S
    Henrik S Tilmeldt:
    nov 2020

Følger: 13 Emner: 1 Svar: 1
    #2   21. nov Tusinde tak Rasmus.
    Der er inden mærker eller skilte i den.
    Nu har jeg lidt at gå efter.

Kommentér på:
Hjælp til finde mærke og model.

x