{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Våd plet på bunden af båden. {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har de sidste par gange jeg har været nede ved båden opdaget der er en våd plet, under vandlinjen på min båd...

Er lidt i tvivl om det kan være osmose? den er dog kun våd på et område på størrelse med min hånd. Burde jeg slibe ind til glasfiberen, og fylde på med diverse epoxy og primer igen?


Derudover skal jeg have lappet nogle huller, hvor der har været gennemføringer før. er dog i tvivl om hvilket epoxy jeg skal bruge? synes lidt jeg kan læse mig frem til nedenstående.

https://marinelageret.dk/baadpleje-og-vedligeholdelse-285/glasfiber-reparationer-mm-1172/plastic-padding-plasti-dip-produkter-936/plastic-padding-marine-epoxy-15123.html


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Våd plet på bunden af båden.
  • #2   1. dec 2020 Jens s - jeg tror den står på land. Billedet er (som jeg ser det) udvendig på bunden af båden smiley

    Til trådstarter - kan du komme til at se indvendig lige der hvor pletten er - hvordan ser det ud? Står der blank vand?


  • #3   1. dec 2020 Opdagede den også har våd længere inde på midten, hvor der tilfældigvis også har en gennemføring med vand på den anden side.

    Dog observerede jeg også at glasfiber har sprækker lidt, og det derfor har våd indeni...


  • #5   1. dec 2020 Hvilket Epoxy kan du anbefale?

    Skal i hvert fald igang med glasfiber det ene sted kan jeg se.


Kommentér på:
Våd plet på bunden af båden.

Annonce