{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.502 visninger | Oprettet:

Have båden stående på trailer ved havn? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg er en student i københavn som ikke har bil, men har en båd med en indregistret trailer til. Normalt plejer jeg at låne en bil når jeg skal ud og sejle, men går nu med tanken om at parkere traileren i nærheden af havnen på en parkeringsplads og så lave en slags vogn til at trække båden til og fra havnen. Båden er en lille 14 fods med 40 hk på.

Må man godt bare parkere en trailer, selfølgelig med risiko for at den bliver stjålet osv.?

Alternativt kunne man jo høre nogle af dem nede ved havnen om de ville tage imod betaling for at have den stående der.

Hvad tænker i?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Have båden stående på trailer ved havn?
  • #2   26. apr 2015 Jeg tror godt 4 mænd kan skubbe traileren med båd osv. op. Alternativt kunne man lave et lille slags spil.


  • #3   26. apr 2015 hvis du kan skaffe 4 mand hver gang til at sætte i og trække op , tror du så ikke du nemmere kan finde en mand med bil ?

  • #4   26. apr 2015 Det er tilladt i hvors havn (hundige Hejeren ) til at ligge din båd på trailer på en forudbestemt plads tæt på slæbestedet. Jeg kender en der gøre men du skal være klar med en bil til at smide den i vand osv , tror ikke at den duer med rugbrøds kraften.

  • #5   26. apr 2015 i ishøj havn kaldes dette en jolle plads - du får hvad der svarer til en lang netto parkeringsbås på land (lige ved siden af et af slæbestederne) hvis jeg husker korrekt koster det ca 200 om måneden.

  • #6   6. maj 2015 Jeg ville frygte mere, at den bliver stjålet, den vil være det rene tag selv bord, for de satans tyveknægte, der ikke gider arbejde, og selv betale for deres ting...

  • #7   6. maj 2015 Hvad skulle fordelen være ved en vogn i stedet for din trailer? Du kan selvfølgelig lave vognen uden kobling til trækkrog og dermed gøre den mere tyverisikker, men strengt taget må du vel ikke køre endsige parkere med et uindregistreret køretøj på færdselslovens område? Og Bent Betjent synes sikkert det er nemmere at stange en bøde ud til en holdende båd på hjemmebygget vogn end at fange tyveknægte næste gang det bliver godt vejr til en patruljetur på havnen

Kommentér på:
Have båden stående på trailer ved havn?

Annonce