{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Lidt guf for en istandsætter ! {{forumTopicSubject}}

Har i et projekt igang eller forventer at i vil gå i krig med et, så prøv lige at gå ind og se denne side ... http://www.teamvertigo.dk/
Han har sat nogle både istand og har lavet sin side med mange ting på som helt sikkert er værd at se på ( og få gode fif/ideer ) det er istandsættelse på højt plan, ikke alle går så meget ind i detaljer som han gør, nu har han så købt ny brugt båd og er gået i krig med den.
Det er trolling fiskeri han bruger dem til, men kig på hans side og bliv blæst bagover af den grundighed han lægger for dagen.
Kender ikke manden så er IKKE ment som et reklame ryk for ham ( selv om det vil være en ære at kende en fyr som ham... hatten af ) er helt min egen ide om at der kan man lære noget som ALLE kan bruge, NYD OG LÆR ..... god weekend.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Lidt guf for en istandsætter !
  • #1   20. feb 2021 Faktisk en god side jeg ikke kendte. God beskrivelse af hvad han laver og hvorfor han gør det.

  • #2   21. feb 2021 Ja ik..... men hold da op der bliver lagt tid og ikke mindst penge i de ting han laver, det må være en fryd at købe brugt af ham he he.
    Måske man skulle skrive til ham at man vil købe af ham når han begynder på nyt projekt, for det er ikke lang tid han beholder sine ting når man tænker tid/penge han bruger på hver båd ..... hmmm tror han er selv piner smiley smiley smiley smiley


  • #3   21. feb 2021 Så hans karnic på Bornholm , meget meget flot lavet .
    Den blev solgt meget hurtigt da den blev sat til salg .
    Jeg ville nu også gerne falde over sådan en 640 weekend , til billige penge .


Kommentér på:
Lidt guf for en istandsætter !

Annonce